logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۰۴
[ شناسه خبر : ۲۲۰۳۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی:

اعضای کابینه دولت جدید باید بر اساس شایستگی انتخاب شوند

اعضای-کابینه-دولت-جدید-باید-بر-اساس-شایستگی-انتخاب-شوند
نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی گفت: دولت نباید تنها به گزارش وزرا بر روی میز اکتفا کند بلکه باید به صورت حضوری در میدان باشد.

حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دولت سیزهم دولت انقلابی است و باید از عیوب دولت‌های گذشته فاصله بگیرد تا در حل مشکلات کشور موفق باشد.

وی با بیان اینکه در دولت فعلی برخی وزارتخانه‌ها قبل از برگزاری انتخابات سهمیه بندی می‌شد، افزود: برخی افراد وزارتخانه‌های کشور را به ملک خود در می‌آوردند که در این دولت نباید شاهد این اتفاقات باشیم.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: آیت‌الله رئیسی  به صورت مستقل وارد کارزار انتخاب شده و وامدار کسی نیست و به همین دلیل به نظر می‌رسد اعضای کابینه ایشان نیز افراد شایسته باشند نه به دلیل وابستگی سرکار آیند.

نائب رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اعضای کابینه دولت سیزدهم باید روحیه جهادی داشته و با کارشبانه روزی برای مردم خدمت کنند تا نتایج این اقدامات در زندگی مردم مشاهده شود.

حجت‌الاسلام شجاعی خاطرنشان کرد: اعضای این دولت باید از  تخصص لازم در حوزه‌های مربوطه برخوردار باشند چرا که در غیر اینصورت شاهد مشکلات فروانی خواهیم بود.

وی برضرورت ارتباط با مردم و مردمی بودن از سوی دولت سیزدهم تاکید کرد و گفت: دولت اگر خدایی نکرده از مردم فاصله بگیرد موفق نخواهد بود.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: نتایج و آثار فعالیت‌ها و اقدامات دولت جدید باید در زندگی مردم دیده شده و منجر به بهبود وضعیت مردم شود که در چند سال اخیر با مشکلات عدیده‌ای مواجه هستند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: دولت نباید تنها به گزارش وزرا بر روی میز اکتفا کند بلکه باید به صورت حضوری در میدان بوده و برای مردم عاطفه خرج کند تا موفقیتش افزون شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر