logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۲۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
امام جمعه دندی:

برخی ها با سند ۲۰۳۰ می خواهند ما را شهروند غربی کنند/ با توجه به تحریم جدید آمریکا، عده ای باز آنان را دوستدار خود می دانند

برخی-ها-با-سند-۲۰۳۰-می-خواهند-ما-را-شهروند-غربی-کنند-با-توجه-به-تحریم-جدید-آمریکا،-عده-ای-باز-آنان-را-دوستدار-خود-می-دانند

امام جمعه شهردندی با انتقاد از کسانی که می گویند در مورد سند ۲۰۳۰ به رهبر معظم انقلاب، گزارش غلط داده اند، گفت: این سخن یک نوع توهین به رهبری است که یعنی ایشان بر اساس گزارشهای غیرمعتبر، موضع می گیرند، اما مردم، آگاه باشید! می خواهند با سند ۲۰۳۰ ما را شهروند غربی کنند.

به گزارش موج رسا; «حجت الاسلام حسینی نسب» در خطبه های نمازجمعه این هفته  با تاکید به حفظ ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی به امضای سند ۲۰۳۰ اشاره کرد و اظهار داشت : ائمه جمعه اگر انحرافی از ارزش ها و آرمانها و از هر مسئولی ببینند، تذکر خواهند داد و مردم را مطلع خواهند کرد هرچند خوشایند عده ای نباشد.

وی با بیان اینکه متاسفانه مسئولان به جای عذر خواهی، به دیگران تهمت می زنند، افزود: در مسئله سند ۲۰۳۰رهبر معظم انقلاب و مراجع معظم تقلید موضع گرفتند و ملت انقلابی و متدین نیز به تبعیت از مقام معظم رهبری و مراجع معظم تقلید در مقابل این قرارداد خواهند ایستاد.

خطیب جمعه شهر دندی با اشاره به تایید صحت انتخابات ریاست جمهوری و تاکید بر فصل الخطاب بودن شورای نگهبان در تایید صلاحیت نامزدها و تایید صحت انتخابات و تجلیل از کاندیداهای محترم بخاطر تمکین به قانون، گفت: از قوه قضائییه می خواهیم متخلفان انتخابات را شناسایی و ضمن محاکمه به مردم معرفی کند.

حجت الاسلام حسینی نسب با اشاره به دشمنی های آمریکا به دور جدید تحریم های آمریکا اشاره کرد و اظهارداشت: تحریم های جدید آمریکا آن هم در زمانی که رئیس جمهور قول رفع تحریم ها را داده، خبر خوشایندی نیست و این نشان می دهد، آمریکا دشمن است و فرقی نمی کند چه کسی در ایران رئیس جمهور شود اما سوال اینجاست چرا برخی خود را دوستدار آمریکا و آمریکا را حامی خود معرفی می کنند؟

وی با اشاره به تحرکات عربستان در منطقه و همنوایی با آمریکا، افزود: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند: آمریکا مثل گاو شیرده عربستان را می دوشد و وقتی شیرشان تمام شد، ذبحشان خواهند کرد و نوکر منطقه ای آمریکا از عاقبت صدام عبرت بگیرد.

امام جمعه شهر دندی با گرامیداشت یاد و خاطره حضرت امام خمینی(ره) و با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: مراسم بزرگداشت سالروز ارتحال امام باید پرشورتر برگزار شود.

حجت الاسلام حسینی نسب با بیان اینکه روز ارتحال امام برای ملت ایران یک روز غمبار بود، اظهارداشت: اما تصمیم انقلابی مجلس خبرگان و انتخاب حضرت امام خامنه ای به رهبری انقلاب اسلامی، دل ملت ایران را شاد و دشمنان انقلاب را مایوس کرد.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی ۲۸ سال است که هوشمندانه و مدبرانه، انقلاب اسلامی را از بحرانها و فتنه ها عبور می دهد، افزود: امام خامنه ای مدظله العالی مایه امید مسلمانان عالم و خار چشم دشمنان اسلام و انقلاب است که با آینده نگری توطئه دشمنان را خنثی می کند.

امام جمعه شهر دندی به سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد در سال ۴۲ اشاره کرد و با بیان اینکه ۱۵ خرداد سالروز آغاز نهضت اسلامی است، گفت: استقلال طلبی و دین خواهی دو ماهیت و اهداف مهم انقلاب اسلامی است که اسلام، امام و مردم سه پایه اصلی این نهضت بوده و هستند.

حجت الاسلام حسینی نسب در پایان با تجلیل از شخصیت حضرت خدیجه(س) سالروز وفات این بانوی بزرگوار اسلام را تسلیت گفت.

منبع: شمیم ماهنشان

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر