logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۲۵
[ شناسه خبر : ۲۱۹۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس اتحادیه تالار، رستوران و هتل‌داران زنجان:

هیچ حمایتی از تالارداران زنجانی در ایام کرونا انجام نشد

هیچ-حمایتی-از-تالارداران-زنجانی-در-ایام-کرونا-انجام-نشد
رئیس اتحادیه تالار، رستوران و هتل‌داران زنجان با اشاره به برگزاری مراسمات عروسی در باغات زنجان گفت: مراسمات عروسی در باغات زنجان بدون رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می‌شود.

محمد بازرگان در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه تالارداران با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت داشته باشند اظهار کرد: همه تالارها مسئول فنی بهداشتی دارند و مراسمات با نظارت مسئول بهداشتی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: فاصله گذاری بهداشتی در تالارها به جد رعایت می‌شود و مراسمات در تالارها با ظرفیت محدود برگزار می‌شود.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و هتل‌داران زنجان عنوان کرد: مراسمات در هر سالن با تعداد محدود 50 تا 60 نفر برگزار می‌شود که کمتر از 50 درصد ظرفیت است.

وی خاطرنشان کرد: با این حساب تعداد مهمانان یک مراسم عروسی حدود 120 می‌شوند.

بازرگانی با بیان اینکه تالارداران برای اینکه فعالیت آنها تداوم داشته باشد پروتکل‌های بهداشتی را به صورت جدی رعایت می‌کنند ادامه داد: متاسفانه در حال حاضر به دلیل شیوع بیماری کرونا تالارداران وضعیت خوبی ندارند.

وی با اشاره به اینکه بسیاری از تالارداران به دلیل مشکلات مالی تعطیل شدند گفت: در تالارها به دلیل رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مشکلی وجود ندارد و همه کارکنان نیز تست pcr می‌دهند.

رئیس اتحادیه تالار، رستوران و هتل‌داران زنجان به برگزاری مراسمات در باغات زنجان اشاره و عنوان کرد: متاسفانه مراسمات عروسی بدون مجوز و با نادیده گرفتن پروتکل‌های بهداشتی در باغات برگزار می‌شود و هیچ نظارتی هم وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه با بسته شدن تالارها مراسمات در باغات بدون هیچ گونه نظارتی بهداشتی برگزار می‌شود اظهار داشت: حدود 10 تا 15 درصد از تالارها غیرفعال هستند و همه تالارداران در شرایط فعلی متضرر می‌شوند.

بازرگان خاطرنشان کرد: هیچ حمایتی از تالارداران انجام نشد و خیلی از کارکنان تالارها به دلیل مشکلات و محدودیت فعالیت تالارها بیکار شدند./ع 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر