logo
امروز : چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۳:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۱۹۵۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

آمریکا تمامی اصول حقوق بشر را زیر پا گذاشته است

آمریکا-تمامی-اصول-حقوق-بشر-را-زیر-پا-گذاشته-است
مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: کشتار، تجاوز، تحریم، فشارهای اقتصادی و سرنگونی هواپیمای مسافربری نیز جزو حقوق بشر آمریکا است.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا;  اظهار داشت: حقوق بشر واژه مقدسی است و قرآن هم از آن به عنوان حقوق انسان‌ها یاد می‌کند که اگر حقوق هم از منظر قرآنی رعایت شود، مورد تایید است.

وی با بیان اینکه در جامعه بشری امروز چند نوع حقوق بشر تعریف می‌شود که آمریکا تنها حقوق بشر مورد تایید خود را قبول دارد، افزود: در حقوق بشر آمریکایی هر آنچه آمریکا بپسندد خوب بوده و آنچه نمی‌پسند خوب نیست.

کارشناس مسائل سیاسی بیان داشت: از نظر حقوق بشر آمریکایی تفکر و ایدئولوژی لیبرال دموکراسی غرب حد اعلای حقوق بشری بوده و حقوق بشر سایر ادیان و مذاهب پذیرفتنی نیست.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان گفت: عدالت، عدم تبعیض، آزادی بشر، رعایت حقوق اجتماعی و چیزی که در اسلام آمده است که در حقوق بشر سازمان ملل هم تعریف شده است، مورد تایید حقوق بشر آمریکایی نیست.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: از نظر حقوق بشر آمریکایی بین انسان‌های سیاه و سفید تفاوت بوده و انسان‌های سفید پوست درجه یک و سایر انسان درجه دوم هستند همانگونه که در حقوق بشر آمریکایی جهان به دو نوع اول و دوم تقسیم می‌شود که جهان اول خود آمریکا است در حالی که در واقعیت حقوق بشر مورد تایید قرآن کریم هیچ تفاوتی بین سیاه و سفید مگر به تقوای بیشتر نیست.

وی با بیان اینکه آمریکا برای رسیدن به منافع خود شعار حقوق بشر سر می‌دهد اما تمامی اصول حقوق بشر را زیر پا گذاشته و تجاوز و تصرف کشورها آزاد بوده و می‌شود با این نوع حقوق بشر کشورهای دیگر را بمباران شیمیایی  اتمی با خاک یکسان کرد.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در حقوق بشر آمریکایی باید زیرساخت‌های کشورهای عراق، لیبی و افغانستان نابود شده و هر جا منافع آمریکا اقتضا کند، ویرانی ایجاد شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه انصار المهدی (عج) استان زنجان ادامه داد: در حقوق بشر آمریکایی حق وتو تنها به چند کشور تعلق دارد و این کشورها تصمیم گیرنده برای کل جهان هستند در حالی که داشتن چنین حقی با اعتقادات و مبانی بشری در همه ادیان و مذاهب و عقل سلیم در تضاد است.

حجت‌الاسلام بیگدلی یادآور شد: در حقوق بشر آمریکایی تاوان افسانه هولوکاست را باید فلسطینیان پس داده و صبرا و شتیلا با خاک یکسان شود.

وی با بیان اینکه حمایت از رژیم‌های استبدادی جهان و عدم حمایت از کشورهای دارای انتخابات،  جزو حقوق بشر آمریکایی است، افزود:  کشتار، تجاوز، تحریم، فشارهای اقتصادی و سرنگونی هواپیمای مسافربری نیز جزو حقوق بشر آمریکا است.

کارشناس مسائل سیاسی یادآور شد: در حقوق بشر آمریکایی، آمریکا به دنبال منافع و خوی استکباری خود بوده و هر مسئله‌ای که سر راهش قرار گیرد، از بین می‌برد.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر