logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۳۸
[ شناسه خبر : ۲۱۸۹۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

تامین کسری بودجه باید اولویت اول دولت سیزدهم باشد/ کلید حل مشکلات کشور پشتیبانی و مانع زدایی از تولید است

تامین-کسری-بودجه-باید-اولویت-اول-دولت-سیزدهم-باشد-کلید-حل-مشکلات-کشور-پشتیبانی-و-مانع-زدایی-از-تولید-است
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین کسری بودجه برای رفع مشکلات کشور باید اولویت اول دولت منتخب باشد.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: اگرچه رئیس جمهور منتخب بحث اشتغال را مهمترین اولویت خود اعلام کردند اما به نظر می‌رسد تا زمانی که کسری بودجه دولت حل نشود، سایر مشکلات نیز به قوت خود باقی بماند.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز هزینه‌ها و درآمد دولت با هم همخوانی ندارد، ادامه داد: امروز تورم و گرانی‌های وحشتناک به شدت مردم را با مشکل مواجه کرده است.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: تورم از کسری بودجه دولت به وجود آمده است چرا که دولت مجبور است به هر نحوی هزینه‌های خود را جبران کند اما دولت منتخب می‌تواند با ارائه برنامه منسجم تا دو  سال آینده بخش زیادی از کسری بودجه خود را اصلاح کند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در صورت جبران کسری بودجه، جلوی گرانی و تورم گرفته شده و آرامش در جامعه ایجاد می‌شود.

طاهری با اشاره به اینکه ریشه مشکلات اقتصادی کشور عدم توجه به تولید است، ادامه داد: در صورت توجه به تولید در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات مشکلات اقتصادی به صورت ریشه‌ای حل می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: چاره و راه حل مشکلات و معضلات اجتماعی نیز توجه به بخش تولید است چرا که در صورت حل مشکلات تولید، بخش‌های مختلف جامعه احیا می‌شوند.

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی ادامه داد: شعار تولید، پشتبیانی‌ها و مانع زادئی‌ها شعار بسیار حکیمانه‌ای از سوی مقام معظم رهبری است که هنوز توجه کافی به این شعار نشده است در حال که کلید حل مشکلات کشور، مانع‌زدایی و پشتبیانی از تولید است.

طاهری با بیان اینکه با تحقق شعار سال 20 تا 30 پارامتر و مشکل اقتصادی در کشور حل می‌شود، ادامه داد: دولت منتخب باید برای تحقق شعار سال از هیچ کوششی فروگذار نکند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر