logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۰۵
[ شناسه خبر : ۲۱۸۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مسئول بسیج علمی استان زنجان خبر داد

انتشار فراخوان علمی، پژوهشی و فناوری مرکز رشد شهید دکتر مجید شهریاری

انتشار-فراخوان-علمی،-پژوهشی-و-فناوری-مرکز-رشد-شهید-دکتر-مجید-شهریاری

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان به استفاده‌ی حداکثری از توان علمی و پژوهشی پژوهشگران و مخترعین استان اشاره کرد و گفت جذب سرباز پژوهشگر و کسر خدمت نخبگی و حمایت از طرح‌های مخترعین و مبتکرین بسیجی، بخشی از حمایت‌های فراخوان مرکز رشد شهید شهریاری است.

عباس بابائی در گفتگو با موج رسا; به استفاده‌ی حداکثری از توان علمی و پژوهشی محققین، پژوهشگران و مخترعین استان اشاره کرد و گفت: در این راستا فراخوانی در حال نشر است تا با دریافت طرح‌های علمی، پژوهشی و فناوری بتوانیم حمایت‌های قابل‌توجهی از صاحبان طرح داشته باشیم.

وی به امضای تفاهم‌نامه‌ی همکاری بین سازمان بسیج علمی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی اشاره کرده و گفت: این تفاهم‌نامه‌ی همکاری، اسفندماه سال 95 در محل دانشگاه آزاد اسلامی تهران و در حاشیه‌ی چهارمین جشنواره‌ی جهادگران علم و فناوری به امضای رؤسای سازمان بسیج علمی کشور و دانشگاه آزاد اسلامی رسید. به دنبال آن بین مجموعه‌ی دانشگاهی و سازمان بسیج علمی استان زنجان نیز چنین تفاهم‌نامه‌ای در حال پیگیری است.

وی در ادامه با بیان شاخص‌های کلی فراخوان، اظهار داشت: جذب سرباز پژوهشگر و کسر خدمت نخبگی، حمایت از گروه‌ها و شرکت‌های فناوری و دانش‌بنیان، حمایت از طرح‌های نوآورانه‌ی مخترعین و مبتکرین بسیجی و همچنین حمایت از طرح‌ها و پروژه‌های علمی پایگاه‌های علمی بسیج از موارد مهم این فراخوان است.

مسئول سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری استان زنجان افزود: اولویت‌های پژوهشی متعددی برای سازمان بسیج علمی کشور تعریف شده است و این فرصت خوبی است برای نخبگان، محققین و مبتکرین تا با انجام این پژوهش‌ها در قالب طرح سرباز پژوهشگر، دوران سربازی خود را به پایان برسانند.

بابائی افزود: برای این فراخوان مهلت ارسالی تعیین نشده است. صاحبان طرح می‌توانند با دریافت فرم از وب‌سایت سازمان بسیج علمی زنجان نسبت به تکمیل آن اقدام نموده و به ایمیل سازمان ارسال نمایید. طرح‌های رسیده پس از کسب امتیاز لازم در گروه داوری مرکز رشد شهید شهریاری، مورد حمایت این مرکز قرار می‌گیرند.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر