logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۸۵۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]

پیام رأی مردم، رویگردانی از اصلاح‌طلبان بود

پیام-رأی-مردم،-رویگردانی-از-اصلاح‌طلبان-بود
اکثریت مردم بار دیگر به جریان انقلاب اعتماد کردند و با این انتخاب و اعتماد، جریان انقلاب وظیفه سنگینی برعهده دارد، جریان انقلاب باید همه تلاش خود را برای ساماندهی وضع موجود به کار گیرد...

به گزارش موج رسا; مهندس مهدی چمران طی یادداشتی در روزنامه وطن امروز نوشت:نتایج آرای انتخابات امسال نشان داد مردم از اصلاح‌طلبان روی برگردانده‌اند و دلیل این رویگردانی نیز بسیار طبیعی، مشهود و آشکار است، چرا که اصلاح‌طلبان در طول مدت ۸ سالی که قدرت را به دست داشتند، عملکرد مناسبی نداشتند و نتوانستند در هیچ زمینه‌ای تحول، تحرک و پیشرفت مثبت ایجاد کنند. جریان اصلاحات نتوانست مردم را برای رأی مجدد به خود قانع کند بنابراین مردم یا رأی ندادند یا به جریان رقیب یعنی جریان انقلاب رأی دادند. مردم مشاهده کردند با وجود یکپارچگی در نهادهای مهمی مثل شورای شهر، نتیجه مطلوبی حاصل نشده و حتی شاهد بودیم کسانی که در جناح اصلاح‌طلب هستند هم، رضایتی از عملکردهای دوستان ندارند. مردم تعهدی نداده‌اند که تا آخر از یک جناح حمایت کنند، مردم از هر جریانی که به آنها خدمت نکند و خروجی مدیریت‌شان وضع مردم را مطلوب‌تر نکند، رویگردان می‌شوند. پیش از این یعنی در انتخابات مجلس یازدهم هم مردم احساس کردند جریانی که کشور را اداره می‌کند، به دنبال حل مشکلات آنها نیست و پای برخی منافع در میان است، علاوه بر این کاهش قدرت خرید مردم و نابسامانی وضع اقتصاد سبب شد مردم از اصلاح‌طلبان رویگردان شوند و جریان رقیب را راهی مجلس کنند. 

اکثریت مردم بار دیگر به جریان انقلاب اعتماد کردند و با این انتخاب و اعتماد، جریان انقلاب وظیفه سنگینی برعهده دارد، جریان انقلاب باید همه تلاش خود را برای ساماندهی وضع موجود به کار گیرد و حتی نباید به میزان مطلوب و مناسب اکتفا کند، بلکه باید مجاهدانه عمل کند. 

مردم بار دیگر برای شورای شهر به ما اعتماد کردند و حال که به شورای ششم راه پیدا کرده‌ایم، ان‌شاءالله وظایف خود را به نحو احسن انجام خواهیم داد.  برنامه‌ریزی کرده‌ایم در وهله اول تمام پروژه‌های نیمه‌تمامی که در این ۴ سال رها شده یا ناقص است را به اتمام برسانیم و در ضمن آن پروژه‌های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بیشتری نیز گسترش یابد.  تأکید داریم رویه ما همان رویه قبلی است؛ با این تفاوت که میزان شفافیت باید بیشتر شود، آن هم شفافیت واقعی نه شفافیت شعاری!

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر