logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۱۸۵۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

آمریکا بزرگترین ناقض حقوق بشر در دنیا است

آمریکا-بزرگترین-ناقض-حقوق-بشر-در-دنیا-است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه امروزه هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است گفت: قدرت پوشالی آمریکا به دنیا ثابت شده است.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام علی ناصر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت ستاد بزرگداشت هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی و شهادت مظلومانه شهید دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران این شهید برگزار شد اظهار کرد: ششم تا دوازدهم تیرماه هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی نامگذاری شده است.

وی در ادامه با اشاره به شخصیت والای شهید بهشتی تصریح کرد: دشمنان برای اینکه به انقلاب و نظام اسلامی ایران ضربه و آسیب بزنند شهید دکتر بهشتی را که شخصیتی علمی، معنوی، سیاسی و اجتماعی داشت به شهادت رساندند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه پای انقلاب خون‌های زیادی ریخته شده است بیان کرد: خدا را شاکریم که امروز به برکت خون شهدا درخت انقلاب تنومند‌تر و پربارتر شده است.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته شیوع ویروس کرونا برگزاری برنامه‌های گرامیداشت این هفته را محدودیت کرد یادآور شد: امیدواریم این بیماری امسال فروکش کرده و بتوانیم برنامه‌های مربوط به گرامیداشت این هفته را با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی برگزار کنیم.

وی با تاکید براینکه همه ساله تیرماه یادآور اتفاقات و جنایت‌های آمریکای جنایتکار است افزود: شهادت دکتر بهشتی و یارانش، ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران و ترورهای ناجوانمردانه از جمله این وقایع و اتفاقات است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با تاکید براینکه امروزه هیمنه و ابهت پوشالی آمریکا شکسته شده است گفت: وضعیت آمریکا در منطقه و جهان بدتر از این خواهد بود اما هر روز که می‌گذرد بر اقتدار و عظمت انقلاب اسلامی ایران افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه آمریکا شیطان بزرگ و دشمن اصلی مکتب تشیع است خاطر نشان کرد: آمریکای فریبکار همواره دشمن بوده و خواهد بود و در واقع هدف شیطان چیزی جز کینه، نفرت و دشمنی نیست و به همین منظور باید برای مقابله با  شیطنت‌های این شیطان بزرگ، آماده بود.

حجت‌الاسلام ناصر اظهار داشت: باید جنایت‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی به درستی باز شود چرا که وقایع و اتفاقات در ایران حقانیت ایران و شیطنت‌های آمریکا را نشان می‌دهد

وی با بیان اینکه آمریکای جنایتکار همواره دم از حقوق بشر می زند و در حالی که خود بزرگترین ناقض حقوق بشر بوده و بزرگترین دشمن بشریت است عنوان کرد: آمریکا در حق و حقوق بسیاری از کشورهای جهان ازجمله جمهوری اسلامی ایران اجحاف کرده که این موضوع هرگز از ذهن تاریخ، مردم ایران و دیگر کشورهای تحت ستم پاک نخواهد شد./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر