logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۳۷
[ شناسه خبر : ۲۱۸۴۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
استاندار زنجان:

رئیس جمهور منتخب، فردی شایسته، عملیاتی و میدانی است/ جذب 740 میلیارد تومان اعتبار از قِبَل حضور اعضای کابینه در زنجان

رئیس-جمهور-منتخب،-فردی-شایسته،-عملیاتی-و-میدانی-است-جذب-740-میلیارد-تومان-اعتبار-از-قِبَل-حضور-اعضای-کابینه-در-زنجان
استاندار زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: نتیجه نهایی این رویداد، انتخاب فردی شایسته، عملیاتی و میدانی بود که نیاز امروز کشور است.

به گزارش موج رسا; فتح‌اله حقیقی امروز در دیدار با کارکنان بازرسی کل استان زنجان که به مناسبت هفته قوه قضاییه برگزار شد، اظهار داشت: مشارکت و حضور مردم در انتخابات که محوری‌ترین شعار نظام جمهوری اسلامی است، عبارت بود از تقویت اتحاد و وحدت و ارتقای منافع و مصالح ملی که حرکت نظام مبتنی بر این‌ها بوده است.

وی با بیان اینکه انتخابات 28 خرداد علی‌رغم شیطنت نرم‌افزاری و سخت‌افزاری شیاطین بسیار باشکوه برگزار شد، خاطرنشان کرد: نتیجه نهایی این رویداد، انتخاب فردی شایسته، عملیاتی، میدانی بود که نیاز امروز کشور است.

حقیقی با بیان اینکه خوشبختی و خوش‌شانسی مدیر ارشد یک استان وقتی است که خیالش از مجموعه‌ای که در هر سه قوه قضایی، اجرایی و مقننه در آن استان کار می‌کنند راحت باشد، تصریح کرد: خوشبختانه تمام مجموعه‌ها در استان زنجان با یکدیگر هماهنگ و همراه هستند.

 

*‌ بازرسی، استحکام‌بخش زمینه مدیریت قوی است

استاندار زنجان با بیان اینکه بازرسی، استحکام‌بخش زمینه مدیریت قوی است، گفت: مدیر اگر قوی، اجرایی، پاک‌دست و پاک‌چشم باشد، بازرسی بهترین کمک به وی است که واقعیت وجود خود را نشان دهد.

وی اظهار داشت: بازرسی، بسترساز یک مدیر قوی و واقعی بوده و کارکنان بازرسی که افراد باسواد، عالم، کاری و آرام هستند، زحمات زیادی را متحمل می‌شوند.

حقیقی خاطرنشان کرد: رفتار و کردار بازرسان، زمینه تخلف در استان را خیلی سخت کرده و این نکته مهمی است و کمک بازرسی به مجموعه دستگاه‌های اداری و اجرایی، عایدی فوق‌العاده‌ای داشته است.

وی با بیان اینکه یکی از بزرگترین کمک‌های بازرسی کل به مجموعه استان در مدیریت بیماری کرونا بود، افزود: این کمک، وضعیت مبارزه با ویروس کرونا در استان را روزبه‌روز بهتر کرد تا اینکه سازمان جهانی بهداشت، زنجان را اولین استان کشور در نمونه‌گیری pcr معرفی کرد و همچنین بنا بر اعلام ستاد ملی کرونا زنجان همواره در رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح کشور، اول بوده است.

استاندار زنجان با اشاره به ثمرات حضور و بازرسی در بخش‌های مختلف به‌ویژه تولید استان گفت: کسب رتبه اول کشور در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، بازگشت 60 واحد تولیدی به چرخه تولید که برخی از آن‌ها بیش از 10 سال تعطیل بودند، ایجاد 2 هزار فرصت شغلی با بازگشت واحدها به چرخه تولید، افتتاح واحدهای تولیدی با 9 هزار میلیارد تومان حجم سرمایه‌گذاری در سال گذشته، افتتاح 14 واحد تولیدی تا پایان سال 1400 در استان، جهش فوق‌العاده صادرات استان علی‌رغم کاهش میانگین صادرات کشور، پیش‌بینی صادرات 400 میلیلون دلاری تا پایان سال جاری، قرار گرفتن گمرک استان زنجان در رتبه 11 در بین 81 گمرک کشور، ورود 350 دستگاه ماشین‌آلات سنگین در سال گذشته برای اولین بار در تاریخ استان به گمرک زنجان، افزایش 70 درصدی ورود موقت و تبدیل آن به فرآوری و صادرات، تعیین تکلیف پسماند روی و دوخطه کردن راه‌آهن زنجان- تهران با جذب اعتبار 350 میلیارد تومانی که در مردادماه سال جاری افتتاح می‌شود، بخشی از این عایدات و ثمرات است.

 

*‌ شهدا ریشه ما هستند

استاندار زنجان با اشاره به برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان در سال جاری گفت: شهدا ریشه ما هستند و اگر به آن‌ها توجه نکنیم و تکریم نکنیم، خشک می‌شویم.

وی با بیان اینکه در این راستا سریال شهید شهریاری ساخته شد تا مردم و جوانان استان زنجان را به کشور معرفی کنیم، اظهار داشت: همچنین سریال دیگری با عنوان زندگینامه شهدا در حال ساخت است که بعد از برگزاری کنگره شهدا، نمایش داده خواهد شد و سریال دیگری نیز با موضوع بانوان که اولین حرکت انقلابی بانوان در زنجان بوده است در حال ساخت است تا از این طریق بتوانیم استان زنجان را معرفی کنیم.

 

*‌ جذب 740 میلیارد تومان اعتبار از قِبَل حضور اعضای کابینه در زنجان

استاندار زنجان در خصوص اعتبارات استان زنجان با بیان اینکه از زمانی که به زنجان آمده‌ام، رتبه این استان در اعتبارات سطح کشور 4 پله افزایش یافته است، گفت: نتیجه این افزایش 50 میلیارد تومان بود در حالی که از قِبَل سفر وزرا و اعضای کابینه دولت به استان زنجان در سال گذشته 740 میلیارد تومان نصیب استان زنجان شد که حدود 3 برابر اعتبارات عمرانی تخصیص‌یافته است.

وی تصریح کرد: یکی از اشکالات جدی مدیران استان زنجان این است که ادبیات جذب اعتبارات ملی را ندارند که در این زمینه باید بیشتر تلاش کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر