logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۱۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر‌عامل شرکت فولادکاران ابهر مطرح کرد

صرفه جویی 120 میلیون دلاری با تکمیل چرخه تولید فولادکاران ابهر

صرفه-جویی-120-میلیون-دلاری-با-تکمیل-چرخه-تولید-فولادکاران-ابهر-

مدیر‌عامل شرکت فولادکاران ابهر گفت: اگر چرخه تولید کامل شود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار از خرید میگرد‌های فولادی از دیگر کشورهای جلوگیری و صرفه جویی می‌شود.

به گزارش موج رسا; مصطفی باقرزاده خرسندی در حاشیه بازدید وزیر صنعت از شرکت فولاد کاران ابهر اظهار کرد: موفق به تولید مفتول‌هایی برای تشک سازها هستیم و اکنون در حال قرارداد تولید در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه این شرکت در۴، ۵ سال گذشته تعدیل نیرو نداشته است تصریح کرد: اگر چرخه تولید کامل شود ۱۱۰ تا ۱۲۰ میلیون دلار از خرید میگرد‌های فولادی از دیگر کشورهای جلوگیری و صرفه جویی می‌شود.

باقرزاده خرسندی مشکل مالیاتی را از مشکلات واحد‌های صنعتی عنوان کرد و افزود: مشکلی که در حال حاضر واحدهای صنعتی دارند مسائل مالیاتی بوده که از قدرت ما خارج است.

وی با اشاره به اینکه ما توان رقابت با بازارهای چین و دیگر کشورها را می‌توانیم داشته باشیم افزود: با مشکلاتی مواجه هستیم که یکی از این مشکلات مشکل مالیاتی بوده است.

مدیر‌عامل شرکت فولادکاران ابهر خاطر نشان کرد: با کمک مهندسان شیمی و با راه اندازی و خرید تکنولوژی مفتول‌هایی تولید کردیم که در ایران تولید نمی‌شد.

وی ابراز کرد: اگر قیمت‌ها در داخل کشور در همین حالت ثابت بماند امکان صادرات وجود دارد.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر