logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۰۶
[ شناسه خبر : ۲۱۸۲۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با موج رسا:

تلاش دولت جدید باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد

تلاش-دولت-جدید-باید-در-جهت-محرومیت‌زدایی-و-کاهش-فاصله-طبقاتی-باشد
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: اصلی‌ترین هدف انقلاب، محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه است و تمام تلاش دولت جدید و فعالان انقلابی نیز باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد.

آیت‌اله محمد حاج‌ابوالقاسم دولابی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد 1400 با شور و شکوه خاصی برگزار شد و دشمنان داخلی و خارجی نتوانستند به اهداف خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: علی‌رغم تمام تلاش شبانه‌روزی دشمنان مبنی بر ایجاد یاس و ناامیدی در جامعه، تیر آن‌ها به سنگ خورد و خوشبختانه علی‌رغم تمام کارشکنی‌ها، گله‌مندی مردم و بیماری کرونا انتخابات پرشکوهی در کشور برگزار شد.

آیت‌اله دولابی با بیان اینکه مردم در این انتخابات با انتخاب خودشان نشان دادند که حقیقتاً از جریان غربگرا که بانیان وضع موجود هستند، خسته شده‌اند، گفت: مردم با انتخاب خود نشان دادند که هیچ تمایلی به جریان غربگرا ندارند.

نماینده مردم استان زنجان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مردم، برنده واقعی انتخابات بودند، اظهار داشت: البته مردم با حضور در انتخابات، مسئولیتی را متوجه جریان انقلابی کردند و وظیفه جریان انقلاب این است که با تلاش شبانه‌روزی، پاسخ این اعتماد را بدهد.

وی با بیان اینکه دولت منتخب، دولت همه مردم ایران است، خاطرنشان کرد: البته توقع از جریان انقلابی بیش از دیگران بوده و باید با تمام تلاش و توان در جهت تحقق اهداف انقلاب تلاش کنند.

آیت‌اله دولابی افزود: اصلی‌ترین هدف انقلاب، محرومیت‌زدایی و زدودن چهره فقر از جامعه است و تمام تلاش دولت جدید و فعالان انقلابی نیز باید در جهت محرومیت‌زدایی و کاهش فاصله طبقاتی باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: تمام تلاش دولت جدید و فعالان جریان انقلاب باید برای کمک به محرومین و در جهت محرومیت‌زدایی، زدودن فقر از چهره جامعه و کاهش فاصله طبقاتی به کار بسته شود.

وی با بیان اینکه دولت جدید باید متشکل از کسانی باشد که از روحیه جهادی برخوردار هستند، گفت: ساختارها و رویکرد حاکم بر دولت جدید باید به سمتی حرکت کند که مشکلات اقتصادی طبقات محروم جامعه برطرف شود.

وی تاکید کرد: سایر سلایق نیز خودشان را در این عرصه باید مسئول بدانند و هیچکس نباید تماشاچی باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر