logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۱۸۲۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

قدم‌های مثبتی توسط شوراهای شهر و روستا با همکاری قوای مقننه و مجریه برداشته می‌شود

قدم‌های-مثبتی-توسط-شوراهای-شهر-و-روستا-با-همکاری-قوای-مقننه-و-مجریه-برداشته-می‌شود-
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ گفت: امیدواریم باب جدیدی در دوره ششم شوراها باز شده و با همکاری و تعامل بین قوای مقننه و مجریه، قدم‌های مثبتی جهت حل مشکلات عمومی و نزدیک به محل زندگی مردم در شهرها و روستاها برداشته شود.

سیدالبرز حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا عرصه مشارکت مردم برای منتخبینی است که برای موضوعات محلی و فرهنگی و توسعه شهر و روستا انتخاب شده‌اند.

وی با بیان اینکه وظایف شوراهای اسلامی، کار فنی و تخصصی است، خاطرنشان کرد: در کنار کار فنی، مسائل فرهنگی و اجتماعی هم قرار دارد که در راستای توسعه محل زندگی است.

حسینی با بیان اینکه امور معمول و نزدیک به محل زندگی مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد پیگیری قرار خواهد گرفت، افزود: هر اندازه تقویت نظام شوراها، فرهنگ شورایی و فرهنگ مشورت آنطور که عرف جامعه است، اتفاق بیفتد و با انتخاب شهردار و دهیار، درک صحیحی از مسائل عمرانی، توسعه‌ای و فرهنگی محیط خود داشته باشند، بخشی از مسائل و مشکلات نزدیک به محل زندگی در همان سطح شورا حل می‌شود.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم با انتخاباتی که انجام شده و تعاملی که با آینده کشور وجود دارد با درک صحیح از مسائل داخلی و خارجی، بخشی از خواسته‌های مردم در اهداف شوراها تحقق پیدا کند.

وی با بیان اینکه شهرها و به‌ویژه روستاها مولد در زندگی مردم هستند، اظهار داشت: امیدواریم باب جدیدی در دوره ششم شوراها باز شده و با همکاری و تعامل بین قوای مقننه و مجریه، قدم‌های مثبتی جهت حل مشکلات عمومی و نزدیک به محل زندگی مردم در شهرها و روستاها برداشته شود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر