logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۱۸۱۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

حضور کاروان زیر سایه خورشید آثار و برکات بسیاری دارد

حضور-کاروان-زیر-سایه-خورشید-آثار-و-برکات-بسیاری-دارد
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: حضور کاروان زیر سایه خورشید آثار و برکات بسیاری در استان‌های مختلف کشور دارد.

به گزارش موج رسا; خادمان بارگاه ملکوتی ثامن الحجج علی بن موسی الرضا (ع) امروز با حضور در دفتر حضرت آیت‌الله خاتمی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان سفر خود را به این استان در قالب کاروان زیر سایه خورشید آغاز کردند.

آیت‌الله شیخ علی خاتمی در  این دیدار اظهار داشت: کشور، دین و اعتقادات ما در زیر سایه حضور معنوی و پر برکت امام رئوف، امام رضا (ع) بوده و در طول تاریخ ملت بزرگ ایران از برکت وجودی این امام همام بهره‌مند شده‌اند.
وی ادامه داد: نعمات فروانی به برکت وجود امام رضا (ع)‌  برای مشتاقان و ارداتمندان به دست آمده و بسیاری از گرفتاری‌ها نیز به برکت وجود ایشان از این ملت و کشور دفع شده است.
امام جمعه زنجان با تقدیر از حضور خادمان حرم مطهر امام رضا (ع) در استان زنجان، گفت: از طرف خودم و مردم پایتخت شور و شعور حسینی خیر مقدم عرض می کنم ، هر سال برکات حضور این کاروان در دهه کرامت در محیط‌ های مختلف آثار و برکاتی داشته و مردم با اشتیاق فروان از این پیک خوش خبر استقبال می کنند و اشتیاق ملاقات و زیارت دارند.
آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: جمع زیادی از مردم مشتاق زیارت امام رضا (ع) هستند اما در طول دو سال گذشته به خاطر وجود ویروس منحوس کرونا محدودیت برای حضور در حرم مطهر امام رضا (ع) را دارند.
وی با اشاره به انتخاب آیت‌الله رئیسی به عنوان رئیس جمهور منتخب، افزود: انتخاب دولتی مردمی و قوی مقارن با میلاد امام رضا (ع) را به فال نیک می‌گیریم.
 امام جمعه زنجان گفت: عرض سلام و ارادت مردم استان زنجان، نیازمندان به دعا و بیماران کرونایی و جوانان مومن حاضر در صحنه پرشور این دیار غواصان دریا دل را محضر ولی نعمتان عرضه بدارید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر