logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۳
[ شناسه خبر : ۲۱۸۰۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی:

مردم با مشارکت در انتخابات، خط بطلان به تبلیغات دشمن کشیدند

مردم-با-مشارکت-در-انتخابات،-خط-بطلان-به-تبلیغات-دشمن-کشیدند
نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور پرشور و مشارکت مردم در انتخابات 28 خرداد گفت: مردم با مشارکت در انتخابات، خط بطلان به تبلیغات دشمن کشیدند.

مصطفی طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: با توجه به شرایط کرونایی، مشکلات اقتصادی و ناکارآمدی‌های دولت آقای روحانی اینطور جا افتاده بود که مردم به نحوی اعتراض خود از شرایط موجود را با عدم مشارکت در انتخابات نشان دهند.

وی با بیان اینکه تبلیغات منفی بسیاری زیادی در این زمینه انجام شده بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه مردم نشان دادن که انقلاب و رهبر خود را دوست دارند و پشتیبان نظام هستند لذا با آمدن به پای صندوق‌های رای، کار را تمام کردند.

طاهری افزود: اکنون نوبت رئیس‌جمهوری منتخب (آیت‌اله رئیسی) و جریان انقلاب است که جواب این حضور مردم را با خدمت صادقانه بدهند.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت بعدی با خدمت صادقانه جواب این حضور را بدهد تا مردم برای دوره‌های بعدی به کارآمدی رای بدهند و ببینند که شعارها حقیقت است.

وی با بیان اینکه امروز که انتخابات تمام شده، آخر کار نیست و تازه اول کار است، اظهار داشت: جریان انقلاب باید یک بسم‌الله گفته و کار را جدی پیش ببریم.

طاهری در خصوص منتخبان شورای شهر نیز خاطرنشان کرد: دوره قبل شورای شهر و شهرداری زنجان، آسیب‌های جدی داشت که منجر منحل و جایگزین شدن بخش زیادی از شورا شد.

نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه جایگاه شورای شهر خیلی مهم است، گفت: جایگاه شورای شهر هم از نظر مالی، مهم بوده و هم به صورت مستقیم با رفاه و زندگی مردم سر و کار دارد.

وی با بیان اینکه شورای شهر در واقع یک دولت کوچک محلی است، خاطرنشان کرد: منتخبان شورای شهر نیز برای جلب رضایت مردم باید کارآمدی و برنامه‌هایی که اعلام کرده‌اند را بتوانند محقق کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر