logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۱۵
[ شناسه خبر : ۲۱۷۸۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان صمت استان زنجان خبرداد

نصب یادمان شهدی اصناف بر سردرب بازار زنجان/ کتاب شهدای اصناف استان چاپ می‌شود

نصب-یادمان-شهدی-اصناف-بر-سردرب-بازار-زنجان-کتاب-شهدای-اصناف-استان-چاپ-می‌شود
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان گفت: به مناسبت برگزاری کنگره 3535 شهید استان زنجان، یادمان شهدی اصناف بر سردرب بازار نصب می‌شود.

ناصر فغفوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: سازمان صمت استان زنجان مسئولیت کمیته اصناف و بازاریان کنگره ملی 3535 شهید استان زنجان را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه برای برگزاری مطلوب کنگره از حمایت‌ها و مشارکت‌های فعالان صنعت و معدن استفاده می‌شود، افزود: دبیری این کمیته بر عهده بسیج اصناف استان زنجان است.

 رئیس کمیته اصناف و بازاریان کنگره 3535 شهید استان زنجان بیان داشت: تا کنون 6 جلسه کمیته اصناف و بازاریان کنگره ملی شهدا در استان برگزار و وظایف اتحادیه‌ها مشخص شده است تا هر اتحادیه برندی در کنگره را داشته باشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان از هماهنگی برای چاپ کتاب شهدای اصناف و  دیدار با خانواده شهدا خبرداد و گفت: تندیس و المانی در خصوص شهدای بسیج با پیشنهاد معتمدین بازار طراحی شده است که بر سر درب قیصریه زنجان به عنوان یادمانی از شهدای بسیج اصناف نصب می‌شود.

فغفوری یادآور شد: ابتکاراتی از سوی کمیته اصناف و بازاریان کنگره شهدا پیش‌بینی شده است که قرار است به یاد شهید سلیمانی و 3535 شهید استان زنجان مبالغی در صندوق اتحادیه نانوایان استان جمع‌آوری و از طریق آن نان رایگان در اختیار مردم قرار گیرد.

رئیس کمیته اصناف و بازاریان کنگره 3535 شهید استان زنجان با بیان اینکه برنامه‌ریزی کمیته اصناف و بازاریان استان زنجان عملیاتی بوده است، افزود: برگزاری کنگره شهدا کار تخصصی است که امیدواریم از تجریبات سایر استان‌ها به نحو مطلوبی استفاده شود تا این کنگره ماندگار شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: برنامه‌های متعددی علاوه بر مسئولیت‌های اداری به عنوان یک دین و مسئولیت اجتماعی پیش‌بینی شده است تا قدر دان شهدای استان باشیم اگر چه این اقدامات در قیاس با بزرگی شهدا کوچک خواهد بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر