logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۰:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۱۷۸۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
امام جمعه زنجان:

دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن انتخابات است

دشمن-به-دنبال-کمرنگ-نشان-دادن-انتخابات-است
امام جمعه زنجان با اشاره به سیاه نمایی دشمن در انتخابات گفت: دشمن به دنبال کمرنگ نشان دادن انتخابات است.

به گزارش موج رسا; آیت الله علی خاتمی امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان با تاکید براینکه ملت ایران با حضور در پای صندوق‌های رای سرنوشت کشورشان را رقم می‌زنند اظهار کرد: دشمن در حوزه انتخابات سیاه نمایی می‌کند و به دنبال ضعیف نشان دادن انتخابات ایران است.

وی با بیان اینکه صاحبان اصلی این انقلاب مردم هستند چرا که تحقق جمهوری اسلامی و تشکیل انقلاب را خود مردم شکل داده و به ثمر رساندند تصریح کرد: مدیریت هشت سال جنگ تحمیلی با کمک ملت غیور ایران اتفاق افتاد و در نهایت به پیروزی منجر شد.

امام جمعه زنجان ابراز کرد: ملت ایران تا به امروز در برابر دشمنان سینه سپر کرده و اجازه تجاوز به خاک ایران را ندادند.

وی با بیان اینکه رسانه‌های معاند سعی در کمرنگ نشان دادن حضور مردم در پای صندوق‌های رای هستند عنوان کرد: مردم با حضورشان پاسخ دشمنان را خواهند داد و با حضورشان در انتخابات یک نفر از کاندیداها را به عنوان رئیس جمهور انتخاب می‌کنند.

امام جمعه زنجان بیان اینکه از ابتدای پیروزی انقلاب تا به امروزی ۳۷ دوره انتخابات در کشورما برگزار شده است افزود: در همه دوره‌ها مردم حضور گسترده‌ای در پای صندوق‌های رای داشتند.

وی با اشاره به اینکه برنده این حماسه‌ ملت ایران هستند که به ندای ولی امر مسلمین لبیک گفته و در صحنه انتخابات حضور دارند گفت: مردم ایران در دفاع از انقلاب اسلامی همواره در صحنه بودند.

امام جمعه زنجان با بیان اینکه ۳۱ خرداد ۱۳۶۰ سالروز شهادت دکتر چمران که یکی از سربازان نام آور و دلاور کشور است اظهار داشت: این روز در تاریخ ایران به نام روز بسیج اساتید نام گذاری شده است.

آیت الله خاتمی همچنین به سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی اشاره کرد و گفت: این سازمان در سال ۱۳۶۰ به دستور امام راحل  تشکیل شد که قدمی بلند برای ارائه خدمات ارزشمند در خصوص تبلیغ دین در راستای رسالت پیامبر گرامی اسلام دارد./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر