logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۳:۴۳
[ شناسه خبر : ۲۱۷۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

سخنرانی میرتاج الدینی در مراسم 15 خرداد زنجان/ توزیع بسته های فرهنگی به مناسبت 14 و 15 خرداد

سخنرانی-میرتاج-الدینی-در-مراسم-15-خرداد-زنجان-توزیع-بسته-های-فرهنگی-به-مناسبت-14-و-15-خرداد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: سید محمدرضا میرتاج‌الدینی معاون سابق امور مجلس و نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در مراسم 15 خرداد زنجان سخنرانی می کند.

سعید حسینی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: برنامه های 14 و 15 خرداد به مناسبت ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد در زنجان برگزار می شود.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی های لازم در این زمینه انجام شده است، تصریح کرد: با توجه به تقارن این دو مناسبت با ماه مبارک رمضان، برنامه ها شب ها برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان از برگزاری مراسم 14 خرداد در امامزاده سید ابراهیم (ع) زنجان در شب 14 خرداد خبر داد و گفت: حجت الاسلام ابوترابی سخنران این مراسم است.

حسینی با بیان اینکه ولی الله کلامی شاعر برجسته اهل بیت عصمت و طهارت در این مراسم به مرثیه سرای می پردازد،تصریح کرد: بسته های فرهنگی نیز در بین مدعوین توزیع می شود.

وی خاطرنشان کرد: مراسم گرامیداشت شهدای قیام 15 خرداد نیز شب 15 خرداد از ساعت 10 در مسجد هئیت رزمندگان استان زنجان واقع در اتوبان 22 بهمن برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه سخنران این مراسم حجت الاسلام میرتاج الدینی است،یادآور شد: غلامحسین نظری شاعر و مدیحه سرای زنجانی در این مراسم مرثیه سرایی می کند.

حسینی با اشاره به برگزاری مراسم گرامیداشت 14 و 15 خرداد در شهرستان های استان، افزود: در بخش ها و برخی روستاهای بزرگ نیز این مراسم برگزار می شود.

وی از توزیع بسته های فرهنگی در این مراسم خبر داد و گفت:برنامه های ویژه ای نیز توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار می شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان برگزاری نمایشگاه عکس، کتاب و مسابقات فرهنگی را از برنامه های این دو بزرگداشت عنوان کرد و افزود: توسط شهرداری زنجان نیز برنامه های مختلفی در سطح استان برگزار می شود.

حسینی از برگزاری مراسم بزرگداشت 14 خرداد در مسجد اسحاق میرزای زنجان خبر داد و گفت: این مراسم به همراه سخنرانی و مراسم افطار خواهد بود.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر