logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۱۷۷۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان:

مشکل دستگاه های احراز هویت در برخی شعب باید سریع تر برطرف شود

مشکل-دستگاه-های-احراز-هویت-در-برخی-شعب-باید-سریع-تر-برطرف-شود-
رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: مشکل دستگاه های احراز هویت در برخی شعب باید هرچه زودتر برطرف شود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن شجاعی امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان، اظهارداشت: انتخابات امروز مایه برکت و گشایش و نقطه عطفی در تحولات و حل مشکلات کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه ما امروز چند دقیقه‌ای وقت گذاشته و پای صندوق‌های رای حاضر می‌شویم، افزود: این چند دقیقه سرنوشت را برای چند سال آینده مشخص می‌کند.

نماینده مردم ابهر و خرم‌دره در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: مردم مشکلات معیشتی داشته و گرانی موجب دلخوری و گلایه به حق مردم شده است چرا که با وجود اینکه ۷ درصد منابع و یک درصد جمعیت در ایران وجود دارد، چنین مشکلاتی وجود دارد.

رئیس هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان ادامه داد:  راه بروز دادن گلایه‌ها، قهر با صندوق نیست چرا که دشمنان نظام اسلامی حضور مردم را رصد می‌کنند تا با کمرنگ شدن حضور، ضربات سنگین تر معیشتی و اقتصادی وارد کنند، حضور کمرنگ مردم در انتخابات دشمن را امیدوار و قدرتمند می‌کند.

حجت‌الاسلام شجاعی بیان داشت: رای به کاندیدای اصلح، نه گفتن به مصوبان وضع موجود است که امیدواریم با انتخاب رئیس جمهوری قوی، شجاعانه وارد میدان شده و با مفاسد برخورد کرده و کارآمدی برای حل مشکلات داشته باشد.

وی ادامه داد: مردم به احترام خون شهدا پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند چرا که راه حل مشکلات با حضور در پای صندوق‌های رای می‌گذرد.

این مسئول از وجود مشکل در دستگاه احراز هویت در برخی شعب خبرداد و گفت:  برخی شعب اخذ رای مشکل داشت که در حال حل شدن است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر