logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۷۶۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

لازمه عشق به ایران حضور قوی و قدرتمند در انتخابات است

لازمه-عشق-به-ایران-حضور-قوی-و-قدرتمند-در-انتخابات-است
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت:لازمه عشق به ایران و انقلاب علاقه به ارزش‌های انقلاب، حضور قوی و قدرتمند در انتخابات است.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: اسلامیت و جمهوریت  هر دو مکمل همدیگر بوده و اسلامیت روح و جمهوریت نقش مردم به عنوان صاحبان اصلی نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب را مردم ایجاد کرده و دفاع مقدس را مدیریت کردند، افزود: اقتدار علمی، عمران و آبادانی و سربلندی نظام اسلامی با دست مردم رقم خورده است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی برلی عزت انقلاب ۲۲۰ هزارشهید تقدیم کرده و امروز هم از ساعت ۷ با حضور پرشور مردم در تعدادی از صندوق‌های رای اقتدار آفرینی را آغاز کرده‌اند.
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: مردم ایران ۳۷ انتخابات را برگزار کرده و مردم استان زنجان به عنوان پایتخت شور و شعور حسینی حضوری بالاتر در همه از میانگین کشور رقم زده‌اند.
آیت‌الله خاتمی بیان داشت: در برخی از صندوق‌های رای در زنجات از اول صبح صفوف چشمگیری تشکیل شده است اگرچه اشکالات فنی نیز وجود داشت که قابل حل است.
وی گفت: لازمه مردم سالاری حضور مردم در صحنه بوده و از دبدگاه مقام معظم رهبری علاج دردهای مزمن کشور در گرو حضور پرشور در انتخابات است.
امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد:  مشارکت حداکثری در انتخابات موجب پویایی و اقتدار نظام اسلامی می‌شود و به حول و قوه الهی مثل همیشه سربلند و پیروز انتخابات مردم هستند.
آیت‌الله خاتمی ادامه داد: لازمه عشق به ایران و انقلاب علاقه به ارزش‌های انقلاب، حضور قوی و قدرتمند در انتخابات است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر