logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۴
[ شناسه خبر : ۲۱۷۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
فرمانده سپاه استان زنجان:

مردم همیشه در صحنه زنجان حماسه بزرگی در ۲۸ خرداد رقم می زنند/ برای سربلندی ایران پای صندوق های رای حاضر شویم

مردم-همیشه-در-صحنه-زنجان-حماسه-بزرگی-در-۲۸-خرداد-رقم-می-زنند-برای-سربلندی-ایران-پای-صندوق-های-رای-حاضر-شویم
فرمانده سپاه استان زنجان با دعوت از مردم همیشه در صحنه زنجان برای حضور پرشور در پای صندوق های رای گفت: مردم انقلابی زنجان حماسه بزرگی در ۲۸ خرداد رقم می زنند.

به گزارش موج رسا; سردار جهانبخش کرمی با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار کرد: در آستانه برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا قرار گرفتیم، بنابراین بر اساس وظیفه شرعی و ملی باید برای سربلندی ایران عزیز همه با هم پای صندوق های رای حاضر شویم.

 
وی ۲۸ خرداد را لیله القدر انقلاب اسلامی دانست و تاکید کرد: تمام دنیا در این روز جمهوری اسلامی و انتخابات ریاست جمهوری ایران را رصد خواهند کرد که در این راستا برای سرافرازی ایران اسلامی باید حماسه بزرگی توسط ملت خلق شود.
 
فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به  سخنان شهید سلیمانی در خصوص حرم بودن جمهوری اسلامی تاکید کرد: طبق سفارش سیدالشهداء مقاومت، جمهوری اسلامی حرم است و اگر این حرم نباشد دیگر حرم ها هم نخواهد بود بنابراین برای دفاع از این حرم همه ملت باید مدافع حرم بوده و به نیابت از تمام شهدا در صحنه حاضر باشند.
 
وی با بیان اینکه برخی ناکارآمدی ها نباید مردم را از صحنه انتخابات دور کند، تصریح کرد: حضور گسترده مردم پای صندوق های رای و انتخاب رئیس جمهوری با رای بالا گره گشای مشکلات خواهد بود.
 
سردار کرمی با دعوت از مردم ولایتمدار و انقلابی زنجان برای حضور در پای صندوق های رای گفت: مردم زنجان همانطور که از ابتدای پیروزی انقلاب تا کنون همیشه در خط مقدم عرصه های دفاعی، سیاسی و فرهنگی بودند، این بار نیز با لبیک به مقام معظم رهبری حماسه بزرگی را رقم می زنند.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر