logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۳۱
[ شناسه خبر : ۲۱۷۶۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان خبر داد؛

پیش‌بینی 1063 شعبه اخذ رای در استان زنجان/ وجود 19 هزار رای اولی در استان

پیش‌بینی-1063-شعبه-اخذ-رای-در-استان-زنجان-وجود-19-هزار-رای-اولی-در-استان
مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان گفت: مجموع شعبات اخذ رای برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری استان زنجان یک هزار و 63 شعبه است.

سعید صفری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در 21 شهر و 704 استان زنجان انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه 562 نامزد در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و 4 هزار و 217 نفر در انتخابات شوراهای روستا در این دوره رقابت می‌کنند، افزود: تعداد شعبات نسبت به انتخابات گذشته 15 درصد افزایش یافته است.

این مسئول مجموع شعبات اخذ رای استان زنجان را یک هزار و 63 شعبه عنوان کرد و گفت: به دلیل انتشار ویروس کرونا تعداد شعبات افزایش یافته است تا تراکم جمعیتی به حداقل برسد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان یادآور شد: به شعباتی که دارای بیش از یک هزار رای و شعباتی در ساعاتی از شبانه روز 750 رای داشتند، یک شعبه دیگر هم اضافه شده است.

صفری تصریح کرد: تعداد شعبات اخذ رای استان زنجان از 926 شعبه در انتخابات گذشته به یک هزار و 63 شعبه افزایش یافته است که از این تعداد 793 شعبه ثابت و 267 سیار است.

وی با اشاره به پیش‌بینی  461 شعبه شهری و 602 شعبه روستایی برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری در استان زنجان، گفت: تهمیدات لازم برای برگزاری مطلوب انتخابات انجام شده است.

این مسئول تعداد واجدین شرایط شرکت در انتخابات استان زنجان را 820 هزار و 500 نفر عنوان کرد و گفت: 19 هزار نفر به عنوان رای اولی در انتخابات شرکت می‌کنند.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری زنجان از پیش‌بینی تعرفه‌های لازم برای برگزاری انتخابات خبرداد و گفت: میزان تعرفه‌ها حدود یک و سه دهم درصد با توجه به اعلام فرمانداری‌ها بیشتر در نظر گرفته شده است تا مشکلی در این زمینه به وجود نیاید.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر