logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۱۸
[ شناسه خبر : ۲۱۷۴۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان:

کمبود اعتبار عملیات اجرای پروژه سد مشمپا را مختل کرده است

کمبود-اعتبار-عملیات-اجرای-پروژه-سد-مشمپا-را-مختل-کرده-است
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با اشاره به اینکه سرعت اجرای پروژه سد مشمپا بسیار پایین است گفت: کمبود اعتبار عملیات اجرای پروژه سد مشمپا را مختل کرده است.

اسماعیل افشاری در گفت‌‌وگو با خبرنگار موج رسا با اشاره به پیشرفت فیزیکی سد مشمپا اظهار کرد: در حال حاضر به دلیل افزایش هزینه‌ها با مشکل جدی اعتبار در این پروژه مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر این پروژه فعال بوده و کارگاه این پروژه تعطیل نیست اما به دلیل کمبود اعتبار سرعت روند اجرای پروژه به کندی پیش می‌رود تصریح کرد: عملیات تزریق اعتبار این پروژه زمانبر بوده و با سرعت کمتری پیش می‌رود.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با تاکید براینکه منابع در برابر حجم عملیات اجرای پروژه محدود است افزود: مهمترین مشکلی که در این پروژه با آن مواجه هستیم محدودیت منابع است.

وی با اشاره به اینکه عملیات اجرای این پروژه گسترده است و منابعی که به این پروژه اختصاص داده شده کفاف ادامه اجرای پروژه را نمی‌دهد افزود: بدهی پیمانکار پروژه بالا است و سال گذشته پرداخت بخشی از بدهی پیمانکار این پروژه از طریق تهاتر پرداخت شد اما امسال کمبود منابع فعالیت پیمانکار را محدود کرده است.

افشاری با بیان اینکه اگر محدودیت اعتبار به همین روال ادامه داشته باشد  پروژه به سمت تعطیلی پیش می‌رود ادامه داد: ادامه اجرای پروژه مستلزم تامین اعتبار مورد نیاز است.

وی خاطر نشان کرد: استاندار زنجان و نمایندگان مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی نیز در جریان مشکل اعتبارات این پروژه هستند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان زنجان با تاکید براینکه پیگیر حل مشکلات اعتباری پروژه هستیم افزود: امیدواریم بتوانیم مشکل این پروژه را برطرف کنیم تا عملیات اجرای آن تسریع یابد./ع

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر