logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۰۷
[ شناسه خبر : ۲۱۷۳۱ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان:

حرکت حماسی ملت ایران با انتخاب صحیح، اقتدار نظام را تضمین می‌کند

حرکت-حماسی-ملت-ایران-با-انتخاب-صحیح،-اقتدار-نظام-را-تضمین-می‌کند
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: حرکت حماسی ملت ایران، بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

به گزارش موج رسا; علیرضا فیروزفر با اشاره به اهمیت انتخابات اظهار داشت: برای روشن شدن لزوم مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو باید نگاهی به ظهور پُرفروغ انقلاب اسلامی داشته باشیم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در میان رویاهای لیبرالی و سکولاری استکبار، قد برافراشت، خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران، خواب و خیال آن‌هایی که فکر می‌کردند کار دین در حکومت‌ها پایان یافته است را بر هم زد.

فیروزفر افزود: چنین شد که پیچ سوم تاریخی در جهان، رقم خورد و جمهوری اسلامی در مقابل نظام سلطه جهانی، علم برداشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: طبیعی است که انقلاب اسلامی ایران در طول 4 دهه بالندگی خود همواره مورد هجمه‌های داخلی و خارجی قرار بگیرد چرا که منافع ظالمان را هدف قرار داده است.

وی با بیان اینکه دشمنان، چشم به انتخابات جمهوری اسلامی دوخته و مشارکت حداقلی را در فکر خام خود متصور هستند، تصریح کرد: اما این از مرام ملت ایران به دور است که در آخرین میثاق خود ثابت کردند که مضیقه‌ها و تنگناهای ناشی از دسیسه‌های دشمنان، آن‌ها را از کشور خودشان دلسرد نخواهد کرد.

فیروزفر اظهار داشت: ملت ایران با سردار شهید خود حاج قاسم سلیمانی، پیمان بستند که پای نظام و انقلاب خود خواهند ماند و با مشارکت حداکثری در انتخابات به فرمان رهبر انقلاب، لبیک گفته و طمع دشمن زبون را از مملکت خود خواهند برید.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان گفت: حرکت حماسی ملت ایران، بار دیگر با مشارکت حداکثری در انتخابات و انتخاب صحیح، اقتدار نظام جمهوری اسلامی را تضمین خواهد کرد.

وی اظهار داشت: ملتی که انقلاب را به پیروزی رسانده و تاکنون از کیان آن محافظت کرده‌اند با انتخابی درست و اصلح در انتخابات 28 خرداد، سرنوشت خود را رقم خواهند زد.

فیروزفر با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح خاطرنشان کرد: انتخاب اصلح یعنی دادن سکان جمهوری اسلامی ایران به دست فردی که گذشته و فعل او گویای پاکدستی و درستی باشد، در بحران‌ها مرد میدان و در میان مردم باشد و مصداق کامل فرمایش امیرالمومنین حضرت علی(ع) باشد که فرمودند: «خود را از چشم ملت پنهان مدارید.»

وی تصریح کرد: انتخاب اصلح، فردی است که اولویت کاری او مصالح طبقه محروم باشد، مرعوب دشمنان نشود و با شجاعت ودرایت، اقتدار نظام را رقم بزند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان زنجان با بیان اینکه مطالبه ملت بااراده جمهوری اسلامی، ایران قوی و ادامه راه شهدا است که با ولایتمداری همیشه این راه را پیموده‌اند، گفت: رئیس‌جمهوری آینده باید در این راه باشد.

وی خاطرنشان کرد: اتکا به توان داخل و تقویت پتانسیل‌های داخلی، لازمه امروز مملکت ماست و ملت به پشتوانه این توان و ظرفیت داخلی تحت رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی به راحتی می‌توانند از مشکلات فعلی، عبور کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر