logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۰:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۷۳۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان:

ذخیره شکر مورد نیاز بازار استان زنجان/ مشکلی در تامین شکر وجود ندارد

ذخیره-شکر-مورد-نیاز-بازار-استان-زنجان-مشکلی-در-تامین-شکر-وجود-ندارد
معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با اشاره به اینکه به اندازه کافی شکر در انبارها ذخیره شده است گفت: مشکلی در تامین شکر مورد نیاز بازار نداریم.

ستار رحمنی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; در مورد کمبود شکر در بازار زنجان اظهار کرد: توزیع شکر برعهده سازمان صمت است و شرکت غله وظیفه تامین عمده شکر را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه مدیریت توزیع شکر در زنجان هم برعهده سازمان  صمت است تصریح کرد: شکر دولتی به صورت عمده با قیمت 11 هزار و 500 تومان به مبارشین معرفی شده توسط سازمان صمت تحویل داده می‌شود.

معاون بازرگانی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی استان زنجان با بیان اینکه قیمت شکر را تنظیم بازار کشور اعلام کرده است ادامه داد: شکر‌ تنطیم بازار کشوری در قالب بسته‌های یک کیلوگرمی در بازار توزیع می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: سهمیه شکر استان بعد از تایید بلافاصله در اختیار مباشرینی که توسط سازمان صمت معرفی می‌شود، قرار می‌گیرد.

رحمنی با بیان اینکه در انبار شکر به اندازه کافی وجود دارد و کمبودی در استان زنجان نداریم افزود: هر زمان به استان زنجان سهمیه شکر تخصیص داده شود نسبت به توزیع آن اقدام خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر