logo
امروز : شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
فرماندار سلطانیه:

برنامه‌های ویژه ارتحال امام راحل باید در روستاهای سلطانیه برگزار شود/ آرمان‌های امام(ره) به نسل‌های امروز بازگو شود

برنامه‌های-ویژه-ارتحال-امام-راحل-باید-در-روستاهای-سلطانیه-برگزار-شود-آرمان‌های-امام(ره)-به-نسل‌های-امروز-بازگو-شود

فرماندار سلطانیه گفت: برنامه‌ها و مراسم این دو روز عظیم نباید تنها به مرکز شهرستان محدود شود، بلکه بایستی در سطح روستاها و بویژه در روستاهای بزرگ نیز به منصه ظهور برسند.

به گزارش موج رسا; پرویز خالقی امروز جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت سالروز ارتحال جانسوز حضرت امام خمینی (ره) و شهدای پانزدهم خرداد سال 42 اظهار کرد: باید قدردان مکتب سرخ شهادت و سلوک سبز مهدویت باشیم.

وی تصریح کرد: شکل گیری نطفه انقلاب اسلامی از همان سالهای پر تلاطم صورت یافته و بایستی آغاز چنین حرکت عظیم و تاریخ سازی را مرهون خون پاک شهیدانی دانست که از بدو مسیر انقلاب تاکنون جانفشانی کرده اند.

فرماندار سلطانیه ابراز کرد: وداع بازماندگان زمینی با امام راحل (ره) در خرداد سال 68 و مرور هر ساله این واقعه تلخ، تنها یک امر فیزیکی است و این درحالی است که روح متعالی امام راحل (ره) همواره در جای جای ایران اسلامی ساری و جاری بوده و آرمانهای ایشان سرلوحه امور مردم و مسئولان است بطوریکه پویایی را در جامعه برجای نهاده است.

وی افزود: بایستی مساعی همگان در راستای حفظ و اشاعه آرمانهای انقلاب اسلامی و امام راحل (ره) معطوف گردد، بطوریکه از سیره زندگی بنیانگذار کبیر این نظام الهی در تمامی امور سرمشق گرفت.

خالقی بیان کرد: اگر بتوانیم مکتب سرخ شهادت و سلوک سبز مهدویت را حفظ و اشاعه نمائیم یقیناً خواهیم توانست پرچم جمهوری اسلامی ایران را محفوظ و به دستان با کفایت حضرت ولیعصر(عج) برسانیم.

وی نسبت به پیروی واقعی از فرامین امام راحل (ره ) و رهبری معظم انقلاب تأکید کرد و افزود: اینگونه فرامین چراغ راهی برای تمامی روندگان بشمار می روند و فصل الخطاب قرار دادن اوامر آنان، یقیناً ثمرات چشمگیری را به بار خواهد نشاند.

فرماندار سلطانیه از مسئول و متولیان ارگانهای فرهنگی شهرستان اعم از تبلیغات اسلامی خواست تا با بهره گیری از ظرفیت‌های خود نسبت به تبیین روزافزون آرمانهای نظام الهی بویژه برای نسل های جوان و نوجوان اقدام کنند.

این مسئول همچنین با اشاره به فلسفه وجودی اینگونه ایام که حاکی از تجدید میثاق با آرمانهای انقلاب اسلامی دارد، اضافه کرد: بایستی اطلاع رسانی ها به صورت مکفی و در سطوح مختلف شهرستان صورت پذیرد و بدین طریق به شکوه هرچه بیشتر برنامه ها و مراسم افزود.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر