logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۷۲۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان:

فعالیت انتخاباتی کاندیداها در زنجان رصد می‌شود

فعالیت-انتخاباتی-کاندیداها-در-زنجان-رصد-می‌شود
دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: فعالیت انتخاباتی کاندیداهای شورای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان رصد می‌شود.

محمدرضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: 138 نفر از کاندیداهای ثبت نام کرده برای شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان زنجان در هئیت نظارت شهرستان رد صلاحیت شده بودند که از این تعداد 37 نفر توسط هئیت عالی نظارت در استان تایید صلاحیت شدند.

وی ادامه داد: از 101 نفر باقی مانده 85 نفر اعتراض خود را به هئیت نظارت تهران ارائه کردند که از این تعداد 18 نفر تایید صلاحیت شدند.

دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان با بیان اینکه افرادی که قصد انصراف از ادامه حضور به عنوان کاندیدا در انتخابات دارند باید به فرمانداری‌ها مراجعه کنند، افزود: کاندیداها می‌توانند تا یک روز مانده به روز رای گیری انصراف خود اعلام کنند.

محمدی از تشکیل کمیته رصد فضای مجازی قبل از آغاز ایام تبلیغات به صورت رسمی خبرداد و گفت: به افرادی که تبلیغ زودهنگام و یا خارج از موعد داشتند تذکر لازم داده شد.

وی در خصوص تخلفات انتخاباتی در استان زنجان گفت: تخلف خاصی در مورد تبلیغات گزارش نشده است و تنها به صورت موردی از جمله عدم رعایت سایز بنر مشاهده شد که کمیته امحای هئیت اجرایی نسبت به امحا اقدام کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه همگان را به شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری دعوت می‌کنیم، افزود: ضروری است هر کس اطرافیان و اقوام خود را به شرکت در پای صندوق‌های رای دعوت کند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر