logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۶۸۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

مردم با حضور در انتخابات نامزد دارای بیشترین صداقت در گفتار را انتخاب کنند+ فیلم

مردم-با-حضور-در-انتخابات-نامزد-دارای-بیشترین-صداقت-در-گفتار-را-انتخاب-کنند+-فیلم
رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: از اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان انتظار می‌رود سخنان نامزدها را شنیده و تجزیه و تحلیل کرده و فردی که بیشترین صداقت در گفتار را دارد و می‌تواند سکاندار کِشتی قوه مجریه در 4 سال آینده باشد را انتخاب کنند.

دکتر بابک کریمی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: نقطه‌نظراتی در خصوص انتخابات ریاست‌جمهوری در سطح جامعه هست که به هر جهت ممکن است در بررسی‌ها همانطور که رهبر انقلاب نیز اشاره کردند تمام نکات به طور کامل در نظر گرفته نشده باشد.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه ممکن است تمام نظرات در بررسی صلاحیت‌ها مورد توجه قرار نگرفته باشد اما تایید صلاحیت نامزدهای ریاست‌جمهوری، یک جنبه مثبت دارد.

کریمی افزود: جنبه مثبت قضیه این است که امسال برخلاف سنوات گذشته، نامزدهایی که توسط شورای نگهبان معرفی شده‌اند از میانگین سنی پایین‌تری برخوردار هستند که جای بسیار امیدواری دارد.

رئیس دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان گفت: همه باید آنچنان که در تعالیم دینی و فرهنگی ما نیز آمده، سخنان و برنامه‌های تمام نامزدها را شنیده و تجزیه و تحلیل کنیم.

وی با بیان اینکه هر کس به اندازه خود باید سخنان و برنامه‌های نامزدها را تجزیه و تحلیل کند، ابراز کرد: از اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان انتظار می‌رود سخنان نامزدها را شنیده و تجزیه و تحلیل کرده و فردی که بیشترین صداقت در گفتار را دارد و می‌تواند سکاندار کِشتی قوه مجریه در 4 سال آینده باشد را انتخاب کنند.

کریمی با بیان اینکه با توجه به مسئولیتی که دارم می‌دانم که جوانان با مشکلات زیادی به لحاظ شغلی و اقتصادی مواجه هستند، اظهار داشت: برای انتخاب فرد مناسب جهت تصدی ریاست‌جمهوری، لازم است اقشار مختلف مردم به‌خصوص جوانان حتماً در انتخابات مشارکت کنند.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر