logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۵۷
[ شناسه خبر : ۲۱۶۶۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان خبرداد

تعلل شهرداری قیدار در احداث پردیس سینمایی

تعلل-شهرداری-قیدار-در-احداث-پردیس-سینمایی
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان گفت: عملیات احداث پردیس سینمایی شهر قیدار به دلیل عدم همکاری شهرداری ابتر مانده است.

ایرج داود بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: شهرداری قیدار در یک سال گذشته نسبت به احداث و عملیات عمرانی پردیس سینمایی تعلل کرده و اقدام جدی و عملی در این زمینه انجام نشده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این پردیس ابتر مانده است، افزود: با توجه به نامه نگاری‌های انجام شده امیدواریم عملیات ساخت این پردیس سینمایی به زودی آغاز شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: در صورتی که اقدامی برای احداث پردیس سینمایی قیدار انجام نشود، شهر دیگری برای احداث در نظر گرفته می شود.

معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به ساخت پردیس سینمایی در شهرستان ابهر، افزود: پیشرفت این پروژه که توسط بخشی خصوصی در حال اجرا است، مطلوب است.

داود بیگی یادآور شد: در مابقی شهرهای استان پردیس سینمایی در نظر گرفته نشده است و سینماها در زنجان فعال هستند.

وی در خصوص پردیس سینمایی منطقه گاوازنگ زنجان اظهار بی‌اطلاعی کرد و گفت: پیگیری‌های لازم در خصوص کم و کیف اجرای این پروژه انجام می‌شود.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر سازمان سینمایی وزارت بهداشت در خصوص تجهیز سالن پردیس‌های سینمایی اقدام می‌کند که این امر نیازمند اتمام پروژه است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر