logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۵۲
[ شناسه خبر : ۲۱۶۵۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
دبیر اجرایی هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان:

امکان تایید صلاحیت برخی افراد تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد

امکان-تایید-صلاحیت-برخی-افراد-تا-زمان-برگزاری-انتخابات-وجود-دارد
دبیر اجرایی هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: حاضرم از عملکرد هئیت نظارت در انتخابات در شوراهای اسلامی دفاع کنم.

به گزارش موج رسا; محمدرضا محمدی امروز در جلسه مشترک روسای هیئت نظارت و رابطین و سربازرسین شهرستان‌های استان زنجان، اظهارداشت: مسیر برای برگزاری انتخابات از اسفند ماه سال گذشته آغاز شد و مشکل عدیده‌ای در این زمینه وجود نداشت.

وی با بیان اینکه در بحث تایید صلاحیت شهری هیچ ایرادی وارد نیست،  افزود: موردی نمی‌توان یافت که فرد فاقد صلاحیت، تایید صلاحیت شده و یا دارای صلاحیت، تایید نشده باشد.

این مسئول با بیان اینکه حاضرم از عملکرد هئیت نظارت در انتخابات در استان دفاع کنم، افزود: هیچ صورتجلسه‌ای وجود ندارد که اتفاق آرائ در آن وجود نداشته باشد.

دبیر اجرایی هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان ادامه داد: روز رسیدگی به پرونده‌های استان زنجان اجازه حضور در جلسه را نداشتم اما تهران با دید وسیعی نسبت به انتخاب افراد اقدام می‌کرد.

محمدی تصریح کرد: تا یکروز مانده به انتخابات امکان تایید افراد وجود دارد اما نباید دلسرد و ناراحت بود.

وی با بیان اینکه رسیدگی در بخش، شهرستان، استان و هئیت مرکزی طبق قانون انجام می‌شود و شبهه‌ای در این زمینه وجود ندارد، افزود: بهترین اقدام ممکن در تایید صلاحیت کاندیداهای شهرستان‌ها انجام شد.

این مسئول تصریح کرد: در انتخابات روستاها نیز قانون مدنظر بود اگرچه سختگیری در این زمینه گسترده  نبود و بخش‌ها در این زمینه خوب کار کردند.

دبیر اجرایی هئیت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان ادامه داد: ۴۴ مورد از شهرستان‌ها رد صلاحیت شده بودند که با استعلام‌های سفید ۱۱ نفر از این ۴۴ نفر تایید صلاحیت شدند.

محمدی تصریح کرد: با هر کم و کیف پرونده رسیدگی به روستاها بسته شد و از امروز وارد لیله‌القدر نظام اسلامی و برگزاری انتخابات می‌شویم.

وی عنوان کرد: حضور مردم در انتخابات برمشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی می‌افزاید و ضروری است همگان نسبت به دعوت مردم در پای صندوق‌های رای اقدام کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: شبکه نظارت استان زنجان عملکرد خوبی داشته و تشکیل این شبکه در مورد برگزاری دوره‌های آموزشی به ویژه آموزش چهره به چهره موثر بود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر