logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۳۹
[ شناسه خبر : ۲۱۶۲۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

شهادت ۳ فلسطینی و هلاکت یک افسر صهیونیست در کرانه باختری

شهادت-۳-فلسطینی-و-هلاکت-یک-افسر-صهیونیست-در-کرانه-باختری
به دنبال وقوع درگیری میان نیروهای اطلاعاتی فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری ۳ فلسطینی شهید و یک افسر صهیونیست نیز به هلاکت رسید.

به گزارش موج رسا; به نقل از فلسطین الیوم، نیروهای اطلاعاتی فلسطین بامداد امروز پنجشنبه با نظامیان صهیونیست در کرانه باختری درگیر شدند. این درگیری در شهر «جنین» اتفاق افتاد.

بر اساس این گزارش، به دنبال درگیری شدید نیروهای اطلاعاتی فلسطین با نظامیان رژیم صهیونیستی ۳ فلسطینی به شهادت رسیدند. «أدهم یاسر توفیق علیوی» ٢٣ ساله و «تیسیر محمود عثمان عیسة» ٣٣ ساله ازجمله شهدای فلسطینی هستند.

در همین ارتباط، وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که به دنبال درگیری‌های مذکور شماری از فلسطینیان نیز زخمی شدند. برخی منابع ازجمله شبکه الجزیره نیز اعلام کردند که یک افسر صهیونیست در جریان درگیری با نیروهای فلسطینی به هلاکت رسیده است.

پیش از این، دفتر اطلاع رسانی جنبش مقاومت اسلامی «حماس» بیانیه‌ای را در خصوص آمار شهدا و مجروحان فلسطینی در درگیری‌ها با رژیم صهیونیستی در کرانه باختری، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه مذکور آمده است: به دنبال درگیری‌های شدید میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها در کرانه باختری طی ماه گذشته میلادی (ماه مِی) ۳۴ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیدند.

در این بیانیه همچنین عنوان شده است: در درگیری‌های ماه گذشته میلادی میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها همچنین قریب به ۴ هزار نفر هم زخمی شدند. این درحالی است که صهیونیست‌ها در ماه گذشته بیش از ۶۰۰ فلسطینی را نیز بازداشت کردند./مهر

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر