logo
امروز : جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۵:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۱۶۱۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس کانون مداحان استان زنجان:

توزیع 1200 بسته معیشتی در بین نیازمندان از طریق کانون مداحان زنجان

توزیع-1200-بسته-معیشتی-در-بین-نیازمندان-از-طریق-کانون-مداحان-زنجان
رئیس کانون مداحان استان زنجان گفت: در قالب رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، یک هزار و 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان از طریق کانون مداحان زنجان توزیع شده است.

اکبر نوربهمنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: در حال حاضر یک هزار و 500 مداح در استان زنجان در کانون مداحان استان ثبت‌نام کرده و دارای پرونده هستند.

وی با بیان اینکه برای مداحان استان کلاس و دوره‌های آموزشی برگزار می‌شود، افزود: این دوره‌های آموزشی در راستای ارتقای سطح مداحی استان تا کنون ارائه شده است.

این مسئول بیان داشت: در حال حاضر 300 نفر از مداحان استان از طریق کانون مداحان بیمه شده و برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه انجام می شود.

رئیس کانون مداحان استان زنجان خاطرنشان کرد: با توجه به برگزاری رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه، کانون مداحان در این رزمایش همکاری داشته و یک هزار و 200 بسته معیشتی در بین نیازمندان توزیع کرده است.

نور بهمنی از تهیه اقلام جهیزیه از سوی کانون مداحان استان برای نوعروسان خبرداد و گفت: چندین کارت هدیه نیز در بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی در خصوص برنامه‌های ماه محرم نیز گفت: جلسه‌ای برای تشریح شرایط برنامه‌های ماه محرم برگزار شده است و قرار است طبق شرایط بیماری کرونا و برنامه اعلامی از سوی ستاد کرونا برنامه‌های این ماه برگزار شود.

این مسئول بیان داشت: در صورت ادامه شرایط انتشار بیماری کرونا و با توجه به رنگ شهرستان‌ها برنامه‌های ماه محرم برگزار می‌شود.

رئیس کانون مداحان استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورت اجازه دادن شرایط، برنامه‌های ماه محرم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و همچون سال گذشته در فضای باز برگزار می‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر