logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۷:۳۲
[ شناسه خبر : ۲۱۶۰۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان:

جزئیات فاز دوم طرح دوگانه‌سوز کردن خودروها اعلام نشده است/ دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی همچنان ادامه دارد

جزئیات-فاز-دوم-طرح-دوگانه‌سوز-کردن-خودروها-اعلام-نشده-است-دوگانه‌سوز-کردن-خودروهای-عمومی-همچنان-ادامه-دارد
مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه جزئیات فاز دوم طرح دوگانه‌سوز کردن خودروها اعلام نشده است گفت: قطعا دو گانه سوز کردن خودروهای شخصی در این طرح قرار دارند.

حمید حبیبی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به طرح دوگانه سوز کردن خودروها در استان زنجان اظهار کرد: فاز اول این طرح هنوز به اتمام نرسیده و دوگانه‌سوز کردن خودروهای عمومی در این طرح به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رانندگان خودروها عمومی باربری و مسافری می‌توانند از این طرح به صورت رایگان بهره‌مند شوند تصریح کرد: رانندگان خودروهای عمومی یک ماه بعد از اتمام مراحل ثبت نام به مراکز دوگانه‌سوز کردن خودروها معرفی می‌شوند.

مدیر پخش فرآورده‌های نفتی استان زنجان با اشاره به اینکه هنوز تاریخ اتمام این طرح مشخص نشده است افزود: از تمام دارندگان خودروهای عمومی درخواست داریم هر چه زودتر از این طرح استفاده کنند چرا که احتمال اتمام طرح وجود دارد.

وی با بیان اینکه بیش از 80 درصد خودروهایی که در این طرح ثبت نام کردند دوگانه سوز شدند اظهار داشت: فاز دوم این طرح طیف دیگری از خودروها خواهد بود و قطعا خودروهای شخصی نیز در این فاز در نظر گرفته می‌شود.

حبیبی با بیان اینکه تا به امروز تاریخ دقیقی برای اجرای فاز دوم اعلام نشده است افزود: همچنان اولویت ما اجرای طرح فاز اول در استان زنجان است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: جزئیات فاز دوم تهیه نشده و اطلاعی از جزئیات فاز دوم ندارم./ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر