logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۲:۵۹
[ شناسه خبر : ۲۱۶۰۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان خبرداد

افزایش 15 درصدی تعداد شعبات اخذ رای در استان زنجان

افزایش-15-درصدی-تعداد-شعبات-اخذ-رای-در-استان-زنجان
معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان از افزایش 15 درصدی تعداد شعبات اخذ رای در استان زنجان خبرداد و گفت: شعب انتخابات با نظر هئیت‌های نظارت و اجرایی انتخاب می‌شوند.

خدابخش مرادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: تعداد شعبات استان زنجان برای برگزاری انتخابات و اخذ رای تا 15 درصد نسبت به سال 1396 افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه تمامی تدابیر لازم در حوزه‌های فنآوری، پشتیبانی و برگزاری انتخابات در شرایط کرونا اتخاذ شده است، افزود: با توجه به ادامه شیوع بیماری کرونا، برگزاری انتخابات در این شرایط باید به صورت ویژه باشد.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری انتخابات در شرایط کرونا در درون شعب اقلام بهداشتی مورد نیاز برای عوامل اجرایی پیش‌بینی شده است و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون سیاسی – امنیتی استاندار زنجان با اشاره به تعیین پروتکل‌های بهداشتی برای روز برگزاری انتخابات در استان زنجان، ادامه داد: پروتکل‌های بهداشتی با نظر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان زنجان نوشته شده است.

مرادی بیان داشت: شعبات اخذ رای از سوی هئیت‌های نظارت و اجرایی انتخاب می‌شود و در صورتی که مساجد شرایط لازم را داشته باشند به عنوان شعب اخذ رای معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم، امن و رقابتی در استان مورد توجه است، افزود: در همه شهرستان‌ها تدابیر لازم اتخاذ و فرمانداران و بخشداران در این زمینه توجیه شده‌اند تا در روز برگزاری انتخابات با مشکل مواجه نشویم.

این مسئول بیان داشت: در بحث تبلیغات کاندیداها نیز بر اساس رویکرد ستاد ملی کرونا در کشور عمل می شود و مکان‌های مناسبی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست جمهوری پیش‌بینی شده است که تا کنون روند مطلوبی را داشته است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر