logo
امروز : سه شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۱:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۵۸۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 5 دقیقه ]
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان:

احتمال کناره‌گیری محسن رضایی از انتخابات، صفر است

احتمال-کناره‌گیری-محسن-رضایی-از-انتخابات،-صفر-است
رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان گفت: حضور قاطع و حداکثری در انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی، عدم بی‌تفاوتی به نظام و انقلاب، هوشمندی و اعتقاد مردم نسبت به سرنوشت خود است.

به گزارش موج رسا; اکبر عباسی امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: راهبرد انتخابات 1400 حضور حداکثری مردم بوده و تاثیر حضور حداکثری در انتخابات به‌خصوص در مقطع حساس کنونی، اصلح‌گزینی و اصلح‌یابی است.

وی با بیان اینکه شرایط امروز، نتیجه تصمیمات دیروز ماست، خاطرنشان کرد: لذا باید به فکر فردا باشیم که با تصمیمات امروز ما سرنوشت فردا رقم خواهد خورد.

عباسی با بیان اینکه امروز هر پروژه سیاسی در ایران، بسته به اراده مردم است، افزود: حضور قاطع و حداکثری در انتخابات، نشانگر بلوغ سیاسی، عدم بی‌تفاوتی به نظام و انقلاب، هوشمندی و اعتقاد مردم نسبت به سرنوشت خود است.

وی تصریح کرد: ملت ایران با حضور حداکثری خود در انتخابات، برگ زرین دیگری در تاریخ این کشور رقم خواهند زد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان با بیان اینکه اساس انتخابات، رقابت است، گفت: انتخابات، فرصتی برای نامزدها است که گفتمان‌ها، مولفه‌ها و برنامه‌های خود را در معرض عموم مردم قرار دهند و همچنین فرصتی برای مردم است که از میان برنامه‌های ارائه‌شده توسط نامزدها بهترین و مناسبترین را انتخاب کنند.

وی اظهار داشت: امروز فضای انتخابات در ایران، یک فضای ضد رانتخواری و انفعال است و باید کاری کنیم که این فضا حفظ و عملیاتی شود.

عباسی با اشاره به اصلح‌گزینی و اصلح‌یابی در انتخابات خاطرنشان کرد: اصلح یعنی فردی که از گذشته، کارنامه داشته باشد و داشتن کارنامه، تضمین‌کننده و اثبات‌کننده برنامه است که فرد مورد نظر چقدر در گذشته و در کدام حوزه‌ها موفق بوده است.

وی با بیان اینکه گزینه اصلح باید برای اداره کشور از خود برنامه داشته باشد، ابراز کرد: بدون برنامه و یا با برنامه ضعیف نمی‌شود کشور را اداره کرد.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان با بیان اینکه مردم از وضعیت موجود، رضایت ندارند، گفت: اداره کشور در شرایط کنونی نیاز به رئیس‌جمهوری باکفایت و اهل اقدام و عمل دارد لذا با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب باید در انتخاب خود دقت کنیم.

وی با بیان اینکه زمان شعار و وعده دادن گذشته است، اظهار داشت: هر دولتی که بر سر کار می‌آید باید تولید قدرت کند و هر دولتی بتواند قدرت، تولید کند از حمایت مردم و احزاب، برخوردار خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه دولت آینده نه انفعال بلکه استمرار کار جهادی است و 2 راهبرد اساسی را باید در حوزه اجرایی، عمل کند، خاطرنشان کرد: راهبرداول این است که باید راهبردی انتخاب کرد که کیفیت انعطاف داشته باشد وگرنه در جا زدن است.

وی افزود: راهبرد دوم و کلیدی، انجام دادن کار با کارشناسی و خوب کار کردن که همان درست کار کردن است لذا با تصویرسازی مطلوب باید به سمت و سوی کار جهادی حرکت کنند.

عباسی با اشاره به برنامه‌های محسن رضایی در انتخابات و تشکیل دولت آینده گفت: تخصیص 30 درصد از سهام شرکت نفت ایران به مردم، 40 درصد سهام شرکت نفت به صندوق توسعه ملی و 30 درصد نیز به دولت، افزایش یارانه‌ها به مبلغ 450 هزار تومان برای دهک‌های پایین از محل صرفه‌جویی و چابک‌سازی دولت، مهار تورم با برنامه‌ریزی علمی، مرکز رونق تولید بودن روستاها، ارتباط تمام روستائیان با دولت به وسیله سامانه «مردم‌یار» از دورترین مناطق تا قلب پایتخت، حضور نمایندگانی از تمام اقوام ایرانی و شیعه و سنی در کابینه و سهیم شدن در تصمیم‌گیری‌های کلان، اهمیت دادن به وضعیت و تجهیزات کارخانجات و مجهز شدن به جدیدترین تکنولوژی‌های روز، نجات صنعت خودروسازی از دست مافیا، اهمیت دادن به جوانان و جوانگرایی، برنامه خاص برای اشتغال جوانان، پرداخت حقوق به زنان خانه‌دار، پرداخت یارانه نقدی به کشاورزان، مسکن‌دار کردن کارگران بدون مسکن و افزایش حقوق کارگران متناسب با تورم از مهمترین برنامه‌های دولت محسن رضایی است.

رئیس ستاد انتخاباتی محسن رضایی در استان زنجان با بیان اینکه محسن رضایی، کابینه خود را 48 ساعت قبل از آغاز انتخابات معرفی می‌کند، اظهار داشت: طبق برنامه ایشان از هر استان، یک نفر در کابینه آینده حضور خواهد یافت که بر این اساس افراد توانمند فارغ از حزب و جناح از استان زنجان به‌کارگیری و جهت حضور در کابینه به ستاد ایشان معرفی خواهد شد.

وی با بیان اینکه سه‌شنبه آینده (25 خرداد) همایش استانی با حضور عموم مردم در پیاده‌راه سبزه‌میدان خواهیم داشت، خاطرنشان کرد: اینکه خود محسن رضایی یا آقایان خوش‌چهره و دانش‌جعفری یا نماینده دیگری از ایشان به زنجان می‌آیند، هنوز مشخص نشده و متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

عباسی در خصوص پوششی بودن محسن رضایی و کنار رفتن وی از صحنه انتخابات تصریح کرد: احتمال اینکه رضایی به نفع آیت‌اله رئیسی کنار برود، صفر است و این امکان وجود ندارد چرا که رضایی، یک سال است که برای حضور در انتخابات برنامه‌ریزی می‌کند.

وی ادامه داد: رضایی تا پایان فرآیند انتخابات، مصمم است و قطعا رضایی در میدان حضور خواهد داشت و نه عقب‌نشینی می‌کند و نه به نفع کسی کنار می‌رود.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر