logo
امروز : سه شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۱۶
[ شناسه خبر : ۲۱۵۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان:

انتخابات بازتابی از انسجام ملی است/ دستورالعمل اجرایی مصرف برق در زنجان اجرایی شود

انتخابات-بازتابی-از-انسجام-ملی-است-دستورالعمل-اجرایی-مصرف-برق-در-زنجان-اجرایی-شود
نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان گفت: انتخابات بازتابی از اقتدار بیرونی و انسجام ملی محسوب می‌شود که باید همگان در انتخابات شرکت کنند.

به گزارش موج رسا; آیت‌الله شیخ علی خاتمی امروز در جلسه شورای اداری استان زنجان، اظهارداشت: مسئله کمبود برق و آب، مسئله جدی و واقعی است و تدبیر اتخاذ می‌کند واقع‌بینانه به آن نگاه کنیم اگرچه دستگاه‌های مربوطه از اول سال هشدارها را داده‌اند.

وی برضرورت عملیاتی شدن دستورالعمل اجرایی کشور در استان زنجان نیز تاکید کرد و گفت: باید همگان در مصرف بهینه مشارکت کنند.

امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه در سال ۴۲ به دلیل عدم آمادگی مردم برای حضور در صحنه با وجود مدیریت امام موفقیتی حاصل نشد، افزود: در سال ۵۷ با وجود ۷۰ هزار کشته به دلیل حضور مردم در صحنه موفقیت حاصل شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: در سال ۴۲ به دلیل عدم همراهی مردم، دشمن انقلاب را سرکوب کرد چرا که آنروز مردم در صحنه نبوده و آمادگی تبعات را نداشتند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: در سال ۱۳۴۲ رهبر همان رهبر، هدف همان هدف بود اما انقلاب به نتیجه نرسید، اما در طی ۴۲ سال گذشته مردم ایران همواره در صحنه بودند و امروز هم در انتخابات شرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه با حضور مردم در صحنه ایران با قدرت تمام در منطقه حضور دارد، یادآور شد: در حال حاضر بدون حضور و نظر ایران در منطقه تصمیمی گرفته نمی‌شود.

امام جمعه زنجان بیان داشت: تعابیر رهبری و امام این است که مردم صاحب انقلاب و ما خدمتگزار مردم هستیم و امروز هم حرف آخر را مردم می‌زنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان ادامه داد: میانگین حضور مردم زنجان در انتخابات از سایر استان‌ها بیشتر بوده است که امسال نیز این حضور پررنگ خواهد بود.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه انتخابات بازتابی از  اقتدار  بیرونی و انسجام ملی است، ادامه داد: مشارکت حداکثری در داخل پیام دارد در مقابل دشمنان نیز قدرت ایران را نشان می‌دهد.

وی تصریح کرد: این ایام، ایام گله‌گذاری نیست و باید همه در صحنه باشیم چرا که انتخابات، رای به شخص نیست بلکه رای به اسلام، انقلاب، ایران مستقل و نظام جمهوری اسلامی است.

امام جمعه زنجان خاطرنشان کرد: این بار هم انتخابات پرشور و دشمن شکن و دشمن مایوس کن برگزار می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان در ادامه این جلسه، اظهارداشت: ۴ هزار مگاوات امسال کمبود برق به دلایل متعددی داریم که باید مدیریت شده و برنامه‌ریزی در این زمینه انجام شود.

علیزاده ادامه داد: از ساعت ۱۲ تا ۱۸ عصر که اوج مصرف است، نیاز است مدیریت شده و از قله به سمت دره در نمودار حرکت کنیم.

این مسئول خاطرنشان کرد: ۵۲۰ مگاوات سهم استان در بخش توزیع است که باید مدیریت شده و با تعدیل در این زمینه اقدام می‌شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه پایش مصرف در استان زنجان، افزود: از طریق این سامانه شهر به شهر میزان مصرف بررسی می‌شود.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خاطرنشان کرد: در صورت عدم رعایت میزان مصرف، محدودیت‌هایی در شهرستان‌های استان اعمال می‌شود.

علیزاده با بیان اینکه در چند روز گذشته برق هشت دستگاه اجرایی به دلیل عدم همکاری قطع شده است، یادآورشد: برخی دستگاه‌های اجرایی نسبت به سال گذشته افزایش مصرف داشتند.

وی گفت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، برق منطقه‌ای و سازمان جهادکشاورزی مصرف خوبی داشته و مدیریت لازم را در این زمینه دارند.

این مسئول ادامه داد: از ۵۷ مزرعه یک هزار و ۱۱۰ دستگاه ماینر در استان زنجان از سال گذشته جمع‌آوری شده است. //ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر