logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۲۸
[ شناسه خبر : ۲۱۵۵۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

تحقق شعار سال، نیازمند ورود جدی و عملیاتی بخش‌های مختلف است

تحقق-شعار-سال،-نیازمند-ورود-جدی-و-عملیاتی-بخش‌های-مختلف-است
سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تحقق شعار سال، نیاز به ورود جدی و عملیاتی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی همراه و در کنار یکدیگر است.

محمدرضا انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی، نامگذاری هر سال را مدبرانه و هوشمندانه انجام می‌دهند که البته این نامگذاری نه به عنوان شعار بلکه یک تکلیف قانونی برای مردم است.

وی با اشاره به نامگذاری سال 1400 به عنوان «تولید؛ پشتیبانی‌ها؛ مانع‌زدایی‌ها» خاطرنشان کرد: عنوان سال شامل 3 مطلبی است که تمام دستگاه‌ها به‌خصوص دستگاه‌های ذی‌ربط و اجرایی که در بحث مانع‌زدایی‌ها مبنی بر صدور مجوزها و تسهیل فضای کسب و کار موضوع خیلی مهمی است به رونق تولید، کمک کنند.

انصاری در خصوص پشتیبانی از تولید با بیان اینکه نباید به این سمت برویم که سرمایه‌گذاری برای تولید صرفاً در بخش صنعت باشد، افزود: بخش خدمات و موضوع تولید علم و خدمات فنی و مهندسی در سطوح مختلف نیز بسیار مهم است.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: در خصوص مانع زادیی نیز قوانین و مقررات دست‌وپاگیری وجود دارد که خوشبختانه قانونگذار این اجازه را داده تا اصلاحاتی که برای رفع موانع تولید مورد نیاز است، احصا شود همچنین فرآیندهای منجر به تولید خدمات همیشه اصلاح‌پذیر است.

وی اظهار داشت: انتظار این است که تمام دستگاه‌ها به‌خصوص دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط به طور جدی در این موضوع وارد شوند.

انصاری با بیان اینکه خط‌مشی‌ها و افق چشم‌انداز نظام، مشخص است، تصریح کرد: تمام قوانین و مقررات، تغییرناپذیر اما اصلاح‌پذیر هستند لذا با استعانت از بیانات و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی بتوانیم آن به هدف از تولید که خودکفایی و ایستادن بر روی پای خود است، برسیم.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: تحقق شعار سال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، نیاز به ورود جدی و عملیاتی دستگاه‌های دولتی، نهادهای عمومی و بخش خصوصی همراه با هم و در کنار یکدیگر است.// آ

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر