logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۰۰
[ شناسه خبر : ۲۱۵۳۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
سعید محمد در گفت‌وگو با موج رسا:

مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن پیشبرد بهتر طرح‌های دولت است

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات-ضامن-پیشبرد-بهتر-طرح‌های-دولت-است
فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با اشاره به اهمیت مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات ضامن پیشبرد بهتر طرح‌های دولت خواهد بود.

سردار سعید محمد شامگاه پنجشنبه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: انتخابات 28 خرداد سال جاری بسیار مهم و سرنوشت‌ساز بوده و مشارکت حداکثری مردم در این انتخابات بسیار مهم است.

وی خاطرنشان کرد: دولت آینده اگر پشتوانه مردمی داشته باشد هم در داخل کشور می‌تواند طرح‌ها و برنامه‌های مهم خود را پیش ببرد و هم در جامعه بین‌الملل می‌تواند حرفی برای گفتن داشته باشد.

محمد با بیان اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات خیلی مهم است، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات، مهم‌تر از این است که چه کسی انتخاب می‌شود.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) در پاسخ به اینکه آیا عدم مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند راهکار مناسبی برای ابراز نارضایتی از وضع موجود باشد، گفت: قهر کردن با صندوق‌های رای هیچ فایده‌ای ندارد چون اگر مردم، مشارکت کنند می‌توانند فردی را انتخاب کنند که مشکلات آن‌ها را حل کند.

وی افزود: اگر مردم در انتخابات شرکت نکنند، امکان دارد فردی بر سر کار آید که نه تنها مشکلات را حل نکرده بلکه مشکلات‌شان را مضاعف هم بکند.

محمد تصریح کرد: عقل سلیم، حکم می‌کند که مردم در صحنه، حاضر باشند و حتما به پای صندوق‌های رای بیایند.

فرمانده سابق قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) با بیان اینکه همه ما سرباز ولایت فقیه بوده و هدف اصلی، فهم دستور ولی فقیه است، گفت: الان تکلیف اصلی ما این است که به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات دامن بزنیم لذا گفتمان مشارکت حداکثری را دنبال می‌کنیم.

وی با اشاره به ویژگی‌هایی که رهبر معظم انقلاب برای ریاست‌جمهوری برشمردند، اظهار داشت: امیدواریم در انتخابات ریاست‌جمهوری، فردی از جبهه انقلاب که بیشترین تطابق با این ویژگی‌ها را دارد با کسب رای لازم، انتخاب شود.

محمد با تاکید بر اینکه به دنبال هیچگونه سهمخواهی در انتخابات نیستیم، خاطرنشان کرد: اما این را می‌خواهیم که نامزد اصلح و دارای ویژگی‌های مذکور از جبهه انقلاب، علمدار تشکیل دولت جوان انقلابی شود.

وی افزود: هر کسی هر کاری از دستش برمی‌آید باید برای تشکیل دولت انقلابی انجام دهد و تمام سعی و تلاش‌مان را می‌کنیم و تمام سرمایه اجتماعی را خرج می‌کنیم تا دولت آینده، دولت انقلابی باشد.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر