logo
امروز : شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۲:۳۴
[ شناسه خبر : ۲۱۵۳۴ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
نماینده ولی‌فقیه در سپاه استان زنجان:

توجه به جوانان از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود

توجه-به-جوانان-از-مهمترین-ویژگی‌های-امام-خمینی(ره)-بود
نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به ابعاد شخصیتی امام خمینی(ره) گفت: توجه به جوانان از مهمترین ویژگی‌های امام خمینی(ره) بود.

به گزارش موج رسا; حجت‌الاسلام حسن بیگدلی امروز در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام، اظهارداشت: حضرت امام خمینی(ره) با مردم انقلاب، جنگ را اداره و در مقابل دشمنان ایستادگی کرد و هیچگاه از مردم فاصله نگرفت و اجازه نداد کسی از مردم فاصله بگیرد.

وی ادامه داد: امام خمینی(ره)  پیکرها را جدا اما روح‌ها را یک روح می‌دید و حتی توصیه رئیس سازمان صدا و سیما را مبنی بر صحبت با مردم از طریق تلویزیون را رد کرد و گفت من با مردم با تلویزیون آشنا نشده‌ام.

این مسئول یادآورشد: امام خمینی (ره) با وجود کهولت سن جوانی پویا و خستگی ناپذیر بود و جوانان را دوست داشت و امور را به جوانان واگذار می‌کرد.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) حوزه و دانشگاه را در کنار هم نگه داشت تا رژیم ۲ هزار و ۵۰۰ ساله را به سقوط بکشاند.

حجت‌الاسلام بیگدلی با بیان اینکه قبل از فتنه ۸۸ مخالفین و دشمنان اسلام همواره دنبال تحریم انتخابات بودند اما جواب نگرفتند، افزود: دشمن با تغییر راهبرد از بستر انتخابات بر علیه انتخابات، مردم و ساختار نظام و مقام معظم رهبری استفاده کرد.

وی یادآورشد: دشمن با آرم جمهوری اسلامی از طریق انتخابات علیه انتخابات استفاده کرده و در فتنه ۸۸ با وجود آرای بالای مردم با رمز تقلب در انتخابات وارد شد و به دنبال ادامه این روش‌ها بود.

این مسئول ضربات دشمنان را تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: اگرچه این ضربات سنگین بود اما خورد کننده نبود اما کسانی را وارد نظام اسلامی کردند که در کار نظام خدشه دار کنند.

نماینده ولی‌فقیه در سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به اینکه درگیر کردن مردم در صف‌های گوشت و مرغ و کمبود کالاهای اساسی کشور توطئه دشمن بود که به دست عده‌ای در داخل اجرایی شد، افزود: بستر انتخابات برای دشمن فرصت و تهدیدی است که با برنامه‌ریزی به دنبال رسیدن به فرصت و خنثی کردن تهدیدها است.

حجت‌الاسلام بیگدلی ادامه داد: حضور در انتخابات مهم است اگرچه در زمینه انتخاب نیز باید به درستی عمل کرد اما رای دادن به تفکر غرب گرا که به قدرت داخلی و همسایگان، آسیا و  آفریقا توجه نکرد موجب افزایش مشکلات در کشور شد.

وی با بیان اینکه امروز حماس بر غزه غالب شده و در سوریه بشار اسد با ۹۵ درصد آرا انتخاب و معامله قرن با خاک یکسان شده است، افزود: مدیریت جهادی باید به تفکر دیوان سالاری پیر و فرتوت غلبه یافته و با انتخاب درست فردی جهادی و پای کار را انتخاب کرد.

این مسئول با اشاره به اینکه هر جا که مدیریت ضعیف، بی‌حال، نا امید و غیر انقلابی بوده است، کارها متوقف و پیش نرفته است، افزود: اگر مدیریت متدین، انقلابی و جهادی باشد، کارها پیش می‌رود و مشکلات حل نمی‌شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر