logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۴۱
[ شناسه خبر : ۲۱۵۲۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
به همت بسیج مهندسین صنعت استان زنجان؛

یک واحد تولید کننده لوله‌ پلی‌اتیلن در زنجان به چرخه تولید بازگشت

یک-واحد-تولید-کننده-لوله‌-پلی‌اتیلن-در-زنجان-به-چرخه-تولید-بازگشت
به همت بسیج مهندسین صنعت استان زنجان بخشی از مشکلات یک واحد کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن برطرف شده و به چرخه تولید بازگشت.

به گزارش موج رسا; یک واحد تولید کننده لوله‌های پلی‌اتیلن تحت فشار و نوار آبیاری قطره‌ای به دلیل مشکلات مختلف اعم از مشکلات بانکی، مواد اولیه و غیره تعطیل شده بود که با ورود بسیج مهندسین صنعت استان به چرخه تولید بازگشت.

رضائیان مدیرعامل این واحد تولیدی به دلیل مشکلات و مانع قصد فروش واحد تولیدی خود را داشته اما مشکلات این واحد تولیدی توسط بسیج مهندسین صنعت بررسی شده و راهکار‌های قانونی برای حل مشکلات این واحد صنعتی پیدا شد.

تا به امروز بخشی از مشکلات این واحد تولیدی برطرف شده اما همچنان درگیر مشکلات بوده و حل مشکلات این واحد تولیدی همت مسئولان را می‌طلبد.

ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان را خسته کرده است

رضائیان مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن در حاشیه این بازدید در مورد مشکلات واحد تولیدی خود عنوان کرد: 25 سال است در استان زنجان این واحد تولیدی را دارم که در این راه زحمات بسیار زیادی کشیدم.

وی با بیان اینکه به دلیل کم لطفی مسئولان با مشکلات زیادی مواجه شدیم ادامه داد: برای بیش از 80 نفر اشتغال ایجاد کرده بودم که به دلیل مشکلات و مانع تولید تعداد کارگران ما به 20 نفر کاهش یافته است.

زنجان

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با بیان اینکه کسی نیستم که از کار خسته باشم اما ناکارآمدی مسئولان تولیدکنندگان را ناامید کرده است عنوان کرد: علاوه بر مشکلات کالا با مشکل جدی مواد اولیه نیز مواجه هستیم و برای تامین مواد اولیه نمی‌دانیم به کجا پناه ببریم.

وی با تاکید براینکه شرایط به گونه‌ای است که یک کار آفرین به جای اینکه درگیر بازار فروش محصولات و تولید خود باشد درگیر رفع موانعی که توسط مدیران ایجاد شده، هستند افزود: علاوه براین مشکلات قطعی برق نیز معضل بزرگی برای واحدهای تولیدی شده است.

رضائیان گفت: قطعی برق باعث خسارت واحدهای تولیدی می‌شود و هر بار که با قطعی برق مواجه می‌شویم در خط تولید ضایعات زیادی تولید می‌شود تا بتوانیم دوباره به مدار تولیدی برگردیم.

زنجان

ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارم

وی با بیان اینکه واحد تولیدی ما ظرفیت اشتغالزایی برای 200 نفر را دارد ادامه داد: تحقق این موضوع نیاز به حمایت دارد و به رفع موانع تولید برمی‌گردد.

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با بیان اینکه همه امکانات برای تولید را دارم و همه بسترها فراهم است اما موانع ایجاد شده راه تولید ما را بسته است خاطر نشان کرد: از مسئولان عاجزانه درخواست داریم تا راه تولید را هموار کنند و تولیدکنندگان بتوانند با افزایش تولید در جامعه اشتغال ایجاد کرده و معضل بیکاری را حل کنند.

وی با بیان اینکه طولانی کردن پروسه‌های اداری تولیدکنندگان را خسته کرده است افزود: وقتی یک مانعی را برمی‌داریم با مانع بزرگ دیگری مواجه می‌شویم.

بانک‌ها دست تولیدکنندگان را نمی‌گیرند

رضائیان در ادامه با اشاره به عدم همکاری بانک‌های با تولیدکنندگان افزود: هیچ کدام از بانک‌ها در استان زنجان با تولیدکنندگان همکاری ندارند و دست صنعت‌گران را نمی‌گیرند.

وی با بیان اینکه به خاطر دریافت تسهیلات به تهران رفتم و در استان زنجان موفق نشدم تسهیلاتی از بانک‌ها دریافت کنم ادامه داد: بانک صنعت و معدن استان زنجان گام موثری برای تولیدکنندگان استان برنداشته است.

زنجان

مدیرعامل کارخانه تولید کننده لوله و اتصالات پلی اتیلن با اشاره به اینکه 25 سال است که در استان زنجان سرمایه‌گذاری کردم و در تولید لوله و اتصالات پلی اتیلن فعالیت دارم عنوان کرد: در گذشته 70 درصد لوله مورد نیاز استان زنجان را تامین می‌کردم.

وی با بیان اینکه به قدری مشکل راه تولید تولید ما قرار دادند که واحد خود را تعطیل کردم گفت: خیلی از مسئولان تعطیلی واحدهای تولیدی را می‌خواهند.

رضائیان با بیان اینکه به قدری خسته‌ام کردند که اگر خریدار باشد باز هم حاضرم کل واحد خود را بفروشم و از استان زنجان بروم گفت: اگر راه تولید مرا هموار کنند و جلو راه تولیدم مانع ایجاد نکنند باز هم تولید خود را به بالاترین ظرفیت می‌رسانم.

وی در پایان تاکید کرد: از مسئولان خواهش می‌کنم به خاطر اشتغال جوانان به تولیدکنندگان استان کمک کنند و راه تولید را هموار سازند.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر