logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۳:۲۱
[ شناسه خبر : ۲۱۵۲ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان:

عامل هتک حیثیت شهروند زنجانی در شبکه‌های اجتماعی شناسایی و دستگیر شد

عامل-هتک-حیثیت-شهروند-زنجانی-در-شبکه‌های-اجتماعی-شناسایی-و-دستگیر-شد-

رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان زنجان ازشناسایی شخصی که به قصد انتقام جویی اقدام به هتک حیثیت و نشر اکاذیب شخص دیگری از طریق شبکه اجتماعی کرده بود خبرداد.

به گزارش موج رسا; محمد علی آدینه لو امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر هتک حیثیت و نشر اکاذیب در فضای مجازی مراتب در دستور کارشناسان این پلیس قرار گرفت و برابر اظهار شاکیه، فردی ناشناس در یکی از شبکه‌های اقدام به نشر اکاذیب و هتک حیثیت  وی کرده بود.

رئیس پلیس فتا زنجان خاطر‌نشان کرد: پس از اخذ مستندات و اظهارات با همکاری شاکیه و اقدامات فنی و شیوه شگرد‌های خاص پلیسی نسبت به شناسایی متهم اقدام شد.

وی بیان کرد: با اخذ دستور قضایی مبنی بر جلب متهم با حضور در محل نسبت به جلب وی اقدام کرده و ادله جرم شامل گوشی تلفن همراه کشف و به این پلیس دلالت شد.

وی بیان کرد: در بازجویی‌های اولیه متهم سعی می کرد با اظهارات ضد و نقیض، خود را بیگناه جلوه داده و مسیر تحقیقات مأموران را به انحراف بکشاند. ولی با حضور شاکی پرونده و مواجهه شدن با مستندات و مدارک جمع آوري شده از سوي کارشناسان به بزه ارتکابی معترف شد.

وی بیان کرد: متهم در اظهارات خود بیان کرد بدلیل اختلاف بوجود آمده در محیط کاری به منظور تخریب شخصیت و جایگاه شغلی شاکیه مرتکب بزه و هتک حرمت مشارالیه را فراهم کرده است.

آدینه لو در پایان ضمن تاکید بر توصیه به شهروندان در خصوص استفاده نکردن از شبکه‌های اجتماعی هشدارداد اشخاصی که با ایجاد پروفایل مجرمانه موجبات ناراحتی افراد دیگر را فراهم آورند درسریع ترین زمان شناسایی  و دستگیرتحویل دستگاه عدالت می‌شود.

///ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر