logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۷:۴۶
[ شناسه خبر : ۲۱۵۱۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان خبر داد؛

ابلاغ تایید صلاحیت‌های نهایی داوطلبان شورای اسلامی شهر توسط فرمانداران

ابلاغ-تایید-صلاحیت‌های-نهایی-داوطلبان-شورای-اسلامی-شهر-توسط-فرمانداران
دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان گفت: تایید صلاحیت‌های نهایی داوطلبان شورای اسلامی شهر توسط فرمانداران، ابلاغ می‎‌شود.

محمد رضا محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: پرونده داوطلبان شوراهای اسلامی شهر که در مرحله هئیت نظارت استان رد صلاحیت شده بودند، برای رسیدگی به هئیت مرکزی کشور ارسال شد و مطابق تقویم زمانبندی انتخابات تا 14 خرداد وقت برای رسیدگی وجود دارد.

وی ادامه داد: قرار بود نتیجه نهایی 15 خرداد از طریق هئیت مرکزی به ستاد انتخابات و از طریق ستاد انتخابات به فرمانداری‌ها ابلاغ شود، افزود: فرمانداری وظیفه ابلاغ به داوطلبان را بر عهده دارند.

این مسئول بیان داشت: رسیدگی به پرونده‌ها در هئیت مرکزی بر اساس نوبت بندی توسط 5 نفر از اعضای هئیت مرکزی به ریاست آقای کاظمی انجام می‌شود که رسیدگی به پرونده‌های زنجان به پایان رسیده و ابلاغ می‌شود.

دبیر اجرایی هئیت نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی استان زنجان خاطرنشان کرد: پس از ابلاغ مراتب به داوطلبان رد صلاحیت شده از طریق فرمانداری‌ها ، فرمانداران اسامی نامزدها را منتشر کرده و نامزدها یک هفته مانده به زمان انتخابات ، تبلیغات خود را مطابق قوانین موضوعه انتخابات انجام می‌دهند.

محمدی ادامه داد:  هئیت نظارت استان هم علاوه بر اقدام در خصوص پرونده‌های داوطلبان، شبکه نظارت بر انتخابات را مطابق با سامانه جامع هئیت مرکزی راه اندازی کرده است که بر این اساس در همه شعب روستایی و شهری ناظر خواهیم داشت.

وی گفت: هر 10 صندوق و یا شعب دارای یک سرناظر خواهد بود که در روز انتخابات به شعبات رسیدگی و سرکشی  امورات را به بخش و شهرستان گزارش می‌کنند.//ن

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر