logo
امروز : جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۵:۱۲
[ شناسه خبر : ۲۱۵۰۰ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با موج رسا:

مشارکت حداکثری در انتخابات، استکبار جهانی را مستاصل و تفرقه‌افکنان داخلی را ناامید می‌کند/ انتخابات سبب حفظ عزت و استقلال کشور می‌شود

مشارکت-حداکثری-در-انتخابات،-استکبار-جهانی-را-مستاصل-و-تفرقه‌افکنان-داخلی-را-ناامید-می‌کند-انتخابات-سبب-حفظ-عزت-و-استقلال-کشور-می‌شود
رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با اشاره به انتخابات 28 خرداد 1400 گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، استکبار جهانی را مستاصل و تفرقه‌افکنان داخلی را ناامید کرده و سبب حفظ عزت و استقلال کشور می‌شود.

حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: حضور مردم در صحنه از خواسته‌های و آرمان‌های حضرت امام خمینی(ره) بود.

وی خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) از زمان آغاز نهضت انقلاب اسلامی تا روزی که دیده از جهان فرو بستند، همواره نسبت به حضور ملت در صحنه، تاکید داشتند.

حجت‌الاسلام روحانی با بیان اینکه فرمایش امام(ره) این بود که ملت باید در صحنه، حضور داشته باشند، افزود: ایشان با همین تاکتیک و استراتژی توانستند نهضت را پیش برده، انقلاب اسلامی را به پیروزی رسانده و جنگ تحمیلی را در طول 8 سال با موفقیت و پیروزی به پایان ببرند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام این پیروزی‌ها و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی به حضور و مشارکت مردم در صحنه برمی‌گردد، گفت: حضور مردم در صحنه می‌تواند بزرگترین موفقیت برای نظام جمهوری اسلامی باشد.

وی اظهار داشت: اولین تاثیر حضور مردم در صحنه به‌خصوص انتخابات این است که دشمن را ناامید می‌کند.

حجت‌الاسلام روحانی تصریح کرد: هر فرد ایرانی که به پای صندوق‌ها آید و رای بدهد، تیری بر قلب استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی بوده و آن‌ها را مستاصل و ناامید می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و صهیونیسم بین‌المللی با حضور مردم در انتخابات درمی‌یابند که با یک ملت نمی‌توانند درگیر شوند.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت: تاثیر دیگر حضور مردم در صحنه انتخابات این است که سبب تقویت وحدت و اتحاد ملت می‌شود.

وی با بیان اینکه حضور و مشارکت عمومی مردم باعث می‌شود تفرقه‌افکنان داخلی نیز مایوس شوند، ابراز کرد: آن‌هایی که می‌خواهند ملت ما را شقه‌شقه و از هم جدا کرده و به اسم چپ، راست، اصولگرا، اصلاح‌طلب و چنین واژه‌های وارداتی، مردم را به تفرقه و اختلاف بکشانند با مشاهده مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، کاملاً مایوس و ناامید می‌شوند.

حجت‌الاسلام روحانی تاکید کرد: تداوم نظام جمهوری اسلامی، بسته به حضور و مشارکت حداکثری مردم در صحنه است.

رئیس بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی با بیان اینکه آن روزی که خدایی نخواسته ملت ایران از صحنه کناره‌گیری کند، روز خطر جدی برای اسلام است، گفت: ملت ایران می‌خواهد همیشه سربلند بوده و باعزت بماند و آرزو دارند که این استقلال و آزادی، تداوم پیدا کند.

وی اظهار داشت: ملت ایران نمی‌خواهد که بار دیگر، سرجوخه‌های اَربده‌کش آمریکایی به اسم کاپیتولاسیون بر جان، مال و ناموس این ملت، مسلط شوند.

حجت‌الاسلام روحانی خاطرنشان کرد: مردم باید در صحنه، حضور و مشارکت حداکثری داشته باشند تا بتوانند عزت، استقلال و سربلندی خود را حفظ کنند.// آ

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر