logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۸:۴۲
[ شناسه خبر : ۲۱۴۹۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه:

خدمات رسانی به محرومان، اقدام ارزشمند کنگره ملی شهدای استان زنجان است

خدمات-رسانی-به-محرومان،-اقدام-ارزشمند-کنگره-ملی-شهدای-استان-زنجان-است
رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه گفت: خدمات رسانی به محرومان از جمله پذیرش و سرپرستی ایتام، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و اجرای طرح‌های عمرانی اقدام ارزشمند کنگره ملی شهدای استان زنجان است.

سردار احمد حق طلب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار  موج رسا; اظهار داشت: مقدمه برگزاری کنگره‌های شهدا جمع‌آوری آثار شهدا و رزمندگان دوران دفاع مقدس است که به تاکید مقام معظم رهبری زمانی کنگره‌ای می‌تواند فرهنگ متعالی دفاع مقدس را به نسل جوان منتقل کند که آثار دفاع مقدس جمع‌آوری و حفظ شده باشد.

وی ادامه داد: باید انگیزه شهدا، رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و اینکه با چه نیت و هدفی برای دفاع از اسلام و انقلاب در جبهه‌ها حضور یافته‌اند، مستند به مردم منعکس شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: از سال‌های گذشته ستاد بزرگداشت کنگره ملی شهدای استان زنجان توسط مجموعه سپاه و بسیج استان زنجان کار جمع‌آوری آثار شهدا را آغاز کرده و در جمع‌آوری آثار در مراحل پایانی است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه با اشاره به اینکه صد هزار فیلم، عکس و اسناد از سرداران شهید و رزمندگان استان زنجان جمع‌آوری شده است، افزود: اسناد جمع‌آوری شده گنجینه ارزشمندی است که تولیدات فاخری برای برگزاری کنگره ملی آماده سازی می‌شود.

سردار حق طلب بیان داشت: کتاب‌های بسیاری در استان زنجان به رشته تحریر در آمده است به واسطه مشکلات اقتصادی کشور در کنار برنامه‌های فرهنگی، فعالیت‌های فاخر خدمت رسانی به محرومین نیز در برگزاری این کنگره قابل توجه است.

وی گفت: پذیرش و سرپرستی ایتام، آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد، توزیع بسته‌های معیشتی، تهیه جهیزیه و اجرای طرح‌های عمرانی از اقدامات قابل ذکر استان زنجان در خصوص برگزاری کنگره ملی شهدا است که این خدمات رسانی تا روز اجلاسیه دنبال خواهد شد.

این مسئول در خصوص برنامه‌های سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه نیز گفت: به دلیل شیوع ویروس کرونا بسیاری از برنامه‌های میدانی برگزار نشد اما اولویت ما عدم تعطیلی برنامه‌ها است.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه یادآور شد: در برگزاری برنامه‌ها از روش‌ها و ایده‌های جذاب و جدید استفاده می‌کنیم و با وجود همه مشکلات 15 هزار یادواره شهدا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سال گذشته برگزار شد.

حق طلب بیان داشت: برگزاری کنگره‌های شهدا نیز بدون هیچ گونه مشکلی امسال دنبال می‌شود و تا پایان سال 4 استان باقی مانده نیز کنگره‌های خود را برگزار می‌کنند.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر