logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۳:۲۹
[ شناسه خبر : ۲۱۴۹۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 2 دقیقه ]
شهردار زنجان:

وجود معارضین، پروژه سبزه میدان را دچار عقب ماندگی کرده است/ تعریف فعالیت‌های جدید برای پروژه سبزه میدان

وجود-معارضین،-پروژه-سبزه-میدان-را-دچار-عقب-ماندگی-کرده-است-تعریف-فعالیت‌های-جدید-برای-پروژه-سبزه-میدان
شهردار زنجان گفت: به دلیل وجود معارضین ملکی تملک و بازگشایی مسیر پروژه سبزه میدان زنجان دچار عقب افتادگی شده است.

حبیب ملائی یگانه امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: مفاد قراردادی که در شهریورماه سال 98 برای اجرای پروژه سبزه میدان منعقد شده است، در حال پیگیری بوده و پیشرفت کارها خوب بوده است.

وی ادامه داد: به دلیل تعریف کارهای جدید 25 درصد مازاد بر قرارداد ابلاغ شده است اما  در دو سه جبهه به دلیل وجود معارضین ملکی تملک و بازگشایی مسیر دچار عقب افتادگی شده است.

این مسئول بیان داشت: برای اجرای پروژه باید خیابان زینبیه هر چه سریعتر مسدود شود که این کار مستلزم اجرای معبر ضلع شرقی بنای ذوالفقاری است تا خودروها و ترافیک عبوری بتواند از مسیر خیابان سعدی  به سمت غرب تردد کنند.

شهردار زنجان از تعطیلی چند روزه کارگاه اجرای پروژه سبزه میدان به دلیل درگیری پرسنل با بیماری کرونا خبرداد و گفت: همه تلاش این است که این پروژه بر اساس قرارداد در زمان مقرر به اتمام برسد.

یگانه با اشاره به اینکه برای تکمیل این پروژه قراردادهای دیگری هم در زمینه عملیات تکمیلی، احداث فضای سبز،  نورپردازی و مبلمان پروژه باید انجام شود، ادامه داد: اسناد عملیات تکمیلی آماده است و در روزهای آتی ضمن اخذ مجوز از شورای اسلامی شهر زنجان نسبت به برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار و فرآیند قانونی اقدام می‌شود.

وی یادآور شد: طبق قرارداد تا پایان شهریور ماه باید قرارداد 64 میلیارد تومان پروژه سبزه میدان پایان یابد اما با اضافه شدن کارهای جدید فضاهای عمومی تکمیل می‌شود.

این مسئول بیان داشت: قرارداد کارهای تکمیلی از جمله نور پردازی، احداث فضای سبز و مبلمان پس از اجرای قرارداد 64 میلیارد تومانی قابل اجرا است که تا یک ماه آینده به مناقصه گذاشته می‌شود تا بر اساس زمان بندی مشخص اجرایی شود.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر