logo
امروز : جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۱۴۷۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]

میدان تولید قدرت

میدان-تولید-قدرت
تولید قدرت برای ساختن «ایران قوی»؛ با این منطق و استدلال‌ هر ایرانی دلسوز و آگاه، باید رأی‌دهنده و مشارکت‌آفرین باشد و اگر غیر از این عمل کند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

به گزارش موج رسا; یدالله جوانی کارشناس مسائل سیاسی در یادداشتی نوشت: حاج قاسم بودن افتخار هر ایرانی است. تمام ایرانیان با هر فکر و اندیشه‌ای، با هر مرام و سلیقه‌ای، شهید سلیمانی را دوست می‌دارند و از او به عنوان سردار دل‌ها و قهرمان ملت یاد می‌کنند. همه می‌دانند که او رفت تا ایران و ایرانی، با عزت و سربلندی زندگی کند.

مردم به حاج قاسم به دلیل خصوصیات و ویژگی‌هایش، لقب‌های فراوان داده‌اند و در این میان، «مرد میدان» برجستگی و معنا و مفهومی پررمز و راز دارد. حاج قاسم با حضوری هوشمندانه در میدان، برای ملت ایران و کشور عزیز ایرانیان «تولید قدرت» کرد. او ایران را قوی کرد تا ایرانیان در برابر زورگویان و قلدران ستمگر، ‌توان ایستادگی و دفاع از عزت و استقلال خود داشته باشند.

اما اکنون‌ حاج قاسم سلیمانی از هر ایرانی دلسوز، آگاه و آزاده می‌خواهد تا وارد میدان شده و برای کشور عزیز ایران «تولید قدرت» کنند. انتخابات ۲۸ خرداد، ‌آن میدان و صحنه تولید قدرت برای تک‌تک ایرانیان واجد حق رأی است. در ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، هر ایرانی با هر گرایش و سلیقه‌ای، ‌ می‌تواند با شرکت در انتخابات و انداختن رأی خود به صندوق، سهمی مهم در تولید قدرت برای کشور داشته باشد.   اکنون نسبت به صحنه انتخابات پیش‌رو، دو گروه آرایش گرفته و هر یک تلاش می‌کنند نگاه و دیدگاه خود را بر دیگری غلبه دهند. یک گروه کسانی هستند که مردم را به مشارکت در انتخابات فراخوانده و بر حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی تأکید دارند. در رأس این گروه، ‌ رهبر حکیم انقلاب اسلامی قرار دارند که همواره در هر انتخاباتی و از جمله انتخابات پیش‌رو، بر اصل حضور و مشارکت گسترده مردم تأکید دارند.

اما در رأس گروه دوم، ‌ شیطان بزرگ و آمریکای جهان‌خوار قرار دارد و با فعال‌سازی تمامی ابزار و امکانات خود به ویژه امپراتوری رسانه‌ای‌اش، بر طبل تحریم انتخابات می‌کوبد و تلاش می‌کند تا با منصرف کردن ایرانیان از رفتن پای صندوق‌های رأی، از تولید قدرت بیشتر برای ایران جلوگیری کند. با صراحت می‌توان گفت، ‌در این میان، ‌ هر کس با هر انگیزه و قصدی، ‌به دنبال تحریم انتخابات و دلسرد کردن مردم از رفتن پای صندوق‌های رأی باشد، ‌ خواسته یا ناخواسته در اردوگاه دشمنان ایران و ملت ایران قرار گرفته و به نفع دشمن و به ضرر ملت عمل می‌کند؛ حتی اگر مدعی باشد که می‌خواهد از حقوق ملت دفاع کند که البته این، ‌ دروغی بیش نیست. حاج قاسم در عمل ثابت کرد که با ملت خود صادق بوده و برای پیشرفت کشور و عظمت مردم و اعتلای اسلام، ‌ لحظه‌ای میدان را ترک نکرد. حفظ انقلاب و جمهوری اسلامی، ‌ حفظ کشور و تقویت ملت ایران برای حاج قاسم، ‌یک اصل خدشه‌ناپذیر بود و او تحقق این اهداف والا را در تبعیت محض از ولایت و ولی‌فقیه زمان می‌دید.

حاج قاسم تنها راه دفاع از اسلام، مردم و کشور را در دفاع و حمایت و پشتیبانی و پیروی از رهبر معظم انقلاب می‌دید و این حکیم اکنون، برای ساختن ایران قوی و تولید قدرت برای کشور و خنثی‌سازی تمامی توطئه‌ها علیه ملت، ‌همگان را به مشارکت در انتخابات فرا می‌خوانند. آری به درستی باید گفت، ‌صحنه انتخابات و روز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰، به مثابه میدانی به وسعت ایران برای تولید قدرت است؛ تولید قدرت برای ساختن «ایران قوی»؛ با این منطق و استدلال‌ هر ایرانی دلسوز و آگاه، باید رأی‌دهنده و مشارکت‌آفرین باشد و اگر غیر از این عمل کند، آب به آسیاب دشمن می‌ریزد.

منبع: مشرق

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر