logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۴۴
[ شناسه خبر : ۲۱۴۶۸ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان خبرداد

تعدیل ۵۰ درصدی روشنایی جاده‌ها و معابر استان زنجان

تعدیل-۵۰-درصدی-روشنایی-جاده‌ها-و-معابر-استان-زنجان
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان گفت: با توجه به ضرورت کاهش مصرف، ۵۰ درصد روشنایی جاده‌ها و معابر استان زنجان تعدیل شده است.

به گزارش موج رسا; علیرضا علیزاده امروز در جمع خبرنگاران استان زنجان از ضرورت کاهش ۵۰ درصدی مصرف ادارات و بانک‌ها با توجه به دستورالعمل اجرایی مصرف در سال جاری خبر داد و گفت: بانک‌ها و اداراتی که همکاری نمی‌کنند با قطع برق مواجه می‌شوند که چند اداره در این زمینه تذکر گرفته‌اند.

این مسئول خاطرنشان کرد: با صنایع سنگین تعاملات کاهش ۳۰ درصدی داریم که در صورت همکاری از تخفیفات در نظر گرفته شده بهره‌مند نمی‌شوند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان ادامه داد: در صورت رعایت عدم مصرف ۴ ساعته در پیک مصرف، ۲۰ ساعت برق رایگان در اختیار صنایع قرار می‌گیرد.
علیزاده بیان داشت: جاده‌ها و  معابر اصلی ۵۰ درصد تعدیل روشنایی شده‌اند و از امروز نیز به نماهای ساختمان‌ها اخطار داده می‌شود تا در صورت عدم رعایت چراغ‌های عمومی آن ساختمان‌ها خاموش می‌شوند.
وی برضرورت رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان تاکید کرد و افزود: الگوی مصرف تعریف شده است که در صورت فرسوده بودن شبکه میزان مصرف افزایش می‌یابد در حالی که در زنجان میزان تلفات ۷درصد بوده و نسبت به میانگین کشوری وضعیت بهتری دارد.
این مسئول یادآورشد: همه تجهیزاتی که توسط مردم خریداری می‌شود باید دارای برچسب انرژی باشد که متاسفانه برخی مردم بدون توجه به این موضوع وسایل بدون استاندارد خریداری می‌کنند.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان تصریح کرد: همه افزایش‌ برق برای بیت کوئین نیست اما به عنوان یک عامل تاثیرگذار است و متاسفانه روز به روز در بخش خانگی و صنعتی در حال رخنه کردن و افزایش است.//ن

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر