logo
امروز : پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۵۱
[ شناسه خبر : ۲۱۴۶۷ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
دبیر شورای وحدت استان زنجان در گفت‌وگو با موج رسا:

لیست مشترک شوراهای وحدت و ائتلاف برای انتخابات شورای شهر زنجان مشخص شد+ اسامی

لیست-مشترک-شوراهای-وحدت-و-ائتلاف-برای-انتخابات-شورای-شهر-زنجان-مشخص-شد+-اسامی
دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان گفت: منتخبین شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب شهر زنجان در انتخابات شورای شهر مشخص شد.

رضا رحیم پور در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به لیست مشترک شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان زنجان برای انتخابات شورای شهر زنجان اظهار کرد: بعد از ثبت نام و تایید داوطلبین انتخابات شوراها در زنجان از بین تایید شدگان بیش از 45 نفر از داوطلبین احصا شدند که از این تعداد با 36 داوطلب در کمیته های مشترک شورای وحدت و شورای ائتلاف مصاحبه انجام شد.

وی با بیان اینکه در این کمیته ها براساس شاخص ها به افراد امتیاز داده شد، ابراز کرد: در نهایت بر اساس امتیازات پنج نفر از لیست شورای وحدت و 5 نفر از لیست شورای ائتلاف که بیشترین امتیاز را داشتند برای رای گیری نهایی به صحن علنی راه یافتند که از بین 36 نفر راه یافته 9 نفر به ترتیب رای مشخص شدند.  

دبیر و سخنگوی شورای وحدت استان زنجان با بیان اینکه شورای وحدت و شورای ائتلاف متشکل از تمامی احزاب، تشکلهای سیاسی و اقشار مختلف جبهه انقلاب است، تصریح کرد: در این لیست با برگزاری جلسات مختلف کمیته ها و صحن علنی، کارآمدی، تعهد، تخصص، و انقلابی گری در انتخاب افراد ملاک قرار گرفته است

به گزارش موج رسا لیست مشترک شورای وحدت و شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در استان زنجان به ترتیب رای در زیر آمده است:

محمدرضا عزتی

انسیه ابوبصیر

محمد جواد سروش مهر

محمد کاظم مجتهدی

اسماعیل بیگدلی

وحید اله ورن

داود حسنی

ابوالفضل شاهمرادی

رحیم نوری پور

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر