logo
امروز : پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲۱:۰۳
[ شناسه خبر : ۲۱۴۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]

جنگ زرگری همتی-روحانی شروع شد/ من، خودم نیستم!

جنگ-زرگری-همتی-روحانی-شروع-شد-من،-خودم-نیستم!
در حالی که همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت با اجرای سیاست های رئیس جمهور در رسیدن دلار از ۱۱ هزار تومان به مرز ۳۰ هزارتومان و شرایط اقتصادی فعلی مسئول مستقیم است، اما با اشراف بر نارضایتی از دولت به دنبال فاصله گذاری با رئیس خودش یعنی روحانی است!

به گزارش موج رسا; در حالی که همتی رئیس کل بانک مرکزی دولت با اجرای سیاست های رئیس جمهور در رسیدن دلار از ۱۱ هزار تومان به مرز ۳۰ هزارتومان و شرایط اقتصادی فعلی مسئول مستقیم است، اما با اشراف بر نارضایتی از دولت به دنبال فاصله گذاری با رئیس خودش یعنی روحانی است!

آیا باور پذیر است که رئیس بانک مرکزی دولت روحانی که با حکم وی منصوب است و قرار است نماینده طیف دولت و اصلاحات در انتخابات باشد، ادعای جدایی از دولت را بکند؟ بانک مرکزی زیر مجموعه روحانی است!

آیا این موضوع که در ۱۰ روز مانده به انتخابات با یک اقدام صوری رئیس کل بانک مرکزی به عنوان شریک سیاست دلاری دولت جای خودش را مثلاً به قائم مقامش بدهد مردم را قانع می‌کند که همتی با روحانی فرق میکند؟

چه برائت لاریجانی از روحانی به عنوان همسو ترین رئیس مجلس با دولت و چه برائت همتی از روحانی به عنوان نیروی زیر مجموعه رئیس جمهور و کاندیدای اصلاح‌طلبان، بیش از آنکه برای مردم به عنوان فاصله گذاری از دولت تلقی شود، عملاً اعتراف به ناکارآمدی خود طی ۸ سال گذشته و اذعان به عدم اقبال عمومی نسبت به آنهاست.

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر