logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۸:۱۱
[ شناسه خبر : ۲۱۴۶ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
در دو ماه نخست امسال

دستگیری بیش از 670 نفر از عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در استان زنجان/ 6 باند تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در استان متلاشی شد

دستگیری-بیش-از-670-نفر-از-عاملان-و-توزیع-کنندگان-مواد-مخدر-در-استان-زنجان-6-باند-تهیه-و-توزیع-کننده-مواد-مخدر-در-استان-متلاشی-شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به تشدید برخورد با عاملان و توزیع کنندگان مواد مخدر در سطح استان زنجان گفت: در راستای برخورد با توزیع کنندگان مواد مخدر 670 نفر در دام پلیس گرفتار شدند.

سعید بابایی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف 540 کیلوگرم از انواع مواد مخدر در ماهه نخست امسال در استان زنجان اظهار کرد: در استان زنجان کشفیات مواد مخدر 217 درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه در راستای مبارزه با مواد مخدر در سطح استان زنجان 6 باند تهیه توزیع مواد مخدر متلاشی شده است ابراز کرد: نیروی انتظامی شبانه روزی برای مبارزه با مواد مخدر در سطح استان فعال است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان زنجان با اشاره به پاکسازی بیش از 50 مرحله عملیات پاکسازی در مناطق مختلف استان زنجان شده است ابراز کرد: متخلفان بعد از دستگیری به مراجع قانونی معرفی می شوند.

وی ابراز کرد: عملیات جمع آوری معتادان در نقاط مختلف زنجان انجام می‌شود و بعد از جمع آوری به کمپ‌ها تحویل داده می‌شوند.

بابایی از جمع آوری و تحویل 190 معتاد متجاهر به کمپ‌های ترک اعتیاد در استان زنجان خبرداد و افزود: عملیات پاکسازی به صورت مستمر در استان زنجان انجام می‌شود.

وی به کنترل محورهای مواصلاتی استان زنجان در راستای مبارزه با مواد مخدر افزود: اجرای کنترل محورهای مواصلاتی استان زنجان، تشدید برخورد با خرده‌فروشان و شناسایی و دستگیری عناصر اصلی باندهای مواد مخدر از اولویت‌های مهم پلیس مبارزه با مواد مخدر در استان بوده است.

//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر