logo
امروز : پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۰۲
[ شناسه خبر : ۲۱۴۵۳ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 4 دقیقه ]
دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان:

حل مشکلات اقتصادی و مبارزه با فساد اولویت دولت آیت الله رئیسی است

حل-مشکلات-اقتصادی-و-مبارزه-با-فساد-اولویت-دولت-آیت-الله-رئیسی-است-
دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان با اشاره به اینکه افزایش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای را جزو اولویت‌های خود قرار دادیم گفت: مردم قطعا در این دوره از انتخابات فرد کارآمد را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش موج رسا; محسن افشارچی امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه استان زنجان با بیان اینکه اولویت دولت آیت الله رئیسی نگاه به توانمندی‌های جوانان درون کشور است اظهار کرد: تعاملات با کشورهای مختلف جهان در اولویت‌های بعدی قرار دارد و در راستای ارتباط با کشورهای جهان مشکلی نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه در چند سال گذشته بین دولت و مردم فاصله افتاده و در این مدت مدیران به سمت اشرافی‌گری حرکت کردند تصریح کرد: در این دوره مسئولانی دولتی از توجه به لایه‌های پایین جامعه غافل شده و در بین مردم حضور پیدا نکردند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان با تاکید براینکه مشکلات مردم را از پشت میز نمی‌توان حل کرد ادامه داد: مسئولان در چند سال اخیر از پشت شیشه ماشین به مشکلات مردم نگاه کردند.

وی با اشاره به اینکه باید به سمتی برویم که مدیران به میان مردم بیاند و مردم را باور کرده و به توان جوانان ایمان بیاورند ابراز کرد: دولت آیت الله رئیسی توجه به توان داخلی را در اولویت قرار داده و رسیدگی به مشکلات مردم را جزو دغدغه مهم دولت خود می‌داند.

افشارچی با تاکید براینکه ما اعتقاد داریم پیشگیری از فساد بهتر از درمان است بیان کرد: فکر می‌کنیم با توجه به شناختی آقای رئیسی از کانون‌های فساد دارد این امکان میسر خواهد شد و امید داریم که ایشان در حوزه مدیریت اجرایی کشور بتوانند تا آنجایی که ممکن است ریشه کانون‌های فساد را در جامعه خشک کنند.

وی با تاکید براینکه به آیت الله رئیسی امیدواریم چرا که در ۴ سال گذشته در حوزه درمان فساد در جامعه عملکرد خوبی داشتند افزود: ایشان خیلی از کارخانجات بزرگ کشور را همانند کارخانه ایران ترانسفو که از واحدهای تولیدی بزرگ کشور است را از تعطیلی نجات دادند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان با اشاره به اینکه نگاه به درون در ایران قوی و علاوه بر آن اشرافیت‌زدایی از مدیریت و همچنین کم کردن فاصله بین مدیران و مردم مهمترین موضوعی است که در دولت آیت الله رئیسی مورد توجه جدی قرار می‌گیرد اظهار داشت: با توجه به اقبال و حمایت زیاد مردم از آیت الله رئیسی از همان روز نخست درخواست‌های زیادی برای ایجاد ستاد انتخاباتی در استان داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت مردم در انتخابات از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و  افزایش مشارکت مردم در انتخابات را در اولویت‌ خود قرار خواهیم داد.

افشارچی با اشاره به اینکه حجم درخواست برای ستاد انتخابات آیت‌الله رئیسی در استان بیش از انتظار بود ادامه داد: هر کسی حاضر به حمایت از آیت‌الله رئیسی و فعالیت در ستاد انتخاباتی ایشان باشد استقبال می‌کنیم.

وی با بیان اینکه مردم قطعا به کسی رای خواهند داد که کار آمد است تاکید کرد: مهمترین مسئله‌ای که امروزه مطرح است توجه به مسائل معیشتی مردم و اصلاح وضعیت اقتصادی کشور است.

دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان گفت: یکی از مسائلی اصلی که مربوط به اعتماد سیاسی بوده کنشگران سیاسی است. ما تمام تلاش خود را بکار میگیریم و به مردم اعلام خواهیم کرد اگر آیت الله رئیسی انتخاب شود دولت وی متفاوت با دولت دوره گذشته خواهد بود.

وی با بیان اينکه ناراحتی مردم نباید سر دولت بعدی خالی شود تصریح کرد:  انتخابی که در دولت قبل اتفاق افتاد انتخاب مردم بود و ما به انتخاب مردم احترام قائل هستیم.

افشارچی با اشاره به اینکه کنشگران سیاسی دولت آقای رئیسی با کنشگران دولت قبل متفاوت بوده و در میان مردم خواهند بود افزود: سیاسیون دولت رئیسی دغدغه معیشت مردم را در جامعه خواهند داشت.

وی در ادامه با اشاره به موضوع شایسته گزینی و جلوگیری از سهم خواهی‌ها در دولت آقای رئیسی ادامه داد: در حکمرانی ملی ما یک سری ایرادات است که در جریان انقلاب و اصولگرا و اصلاح‌طلب این ایردات وجود دارد و تا زمانیکه حزب به معنای واقعی وجود نداشته باشد این اتفاق می‌افتد.

دبیر ستاد شورای هماهنگی ستاد مردمی آیت الله رئیسی در استان زنجان در ادامه به رویه شورای نگهبان در مورد رد صلاحیت‌ها اشاره و اظهار کرد: در همه ادوار احراز صلاحیت بر اساس قوانین انجام شده و آنچه مشخص است شورای نگهبان یک سری موارد را در نظر گرفته و رد صلاحیت را انجام داده است.

وی یاد آور شد: دولت رئیسی دستش در جیب مردم نخواهد بود و اسکناس چاپ نخواهد کرد و دولت رئیسی بین مردم خواهد بود و به درد مردم رسیدگی خواهد کرد./ع 

 

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر